Непозната зграда

Mihajlo Andjelkovic
Можда би неко рекао да ова листа није намењена за оваква питања, али с
обзиром да се ради о потреби пружања тачне информације на остави о
нечему што би требало да је познато код нас, поставићу га овде.
Направио сам слику ове зграде:

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Novi_Beograd_-_Interesting_architecture_in_Block_29.jpg

Јако дуго је на НБ у односу на своју околину. Личи ми на неки студио
(велики затворени простор) али и даље не знам шта је она. Има ли на
овој листи особе која може да каже о каквом се објекту ради.

Re: Непозната зграда

Иван Матејић
Поздрав,

пробај да сазнаш адресу тачну па ћемо да сазнамо одмах шта је.
Ако не грешим то је мало напред од Арене, смер ка НС-у, јел?
Нешто ми се чини да је повезано са неким телекомуникацијама, РАТЕЛ
и нешто слично... Али само нагађам и претпостављам....

--
Иван Матејић
апсолвент географије

Re: Непозната зграда

Mihajlo Andjelkovic
Да, одмах поред арене. Могу на гугл мапама да нађем.

http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&ll=44.815479,20.418949&spn=0.001124,0.00284&t=h&z=19

Re: Непозната зграда

Иван Матејић
Да, да то је то, то сам и ја нашао али нема нигде натпис
шта би могло бити, а ни назив улице не могу да нађем... :(

[...]

Ivan Nador
Ovo je telefonska centrala Novi Beograd, bio sam u njoj! :-)

Izgrađena je mnogo ranije nego okolne zgrade.

Goldi

2011/2/6 Иван Матејић <[hidden email]>
[...]

Nikola Smolenski-2
Дана Sunday 06 February 2011 09:49:47 Mihajlo Andjelkovic написа:

> [...]
> (велики затворени простор) али и даље не знам шта је она. Има ли на
> овој листи особе која може да каже о каквом се објекту ради.

Својевремено сам је и ја приметио и сликао (
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Spanskih_boraca_22.jpg ) али ни ја
нисам знао шта је :)

Re: Непозната зграда

Иван Матејић
Па, зар није ово оно што је и Михајло јуче питао
па Иван Надор закључио да је то телефонска
централа Нови Београд, будући да је у њој био?

2011/2/7 Nikola Smolenski <[hidden email]>
> [...]
> овој листи особе која може да каже о каквом се објекту ради.

Својевремено сам је и ја приметио и сликао (

Bojan Kalkan

Re: Непозната зграда

Djordje Stakic

Re: Непозната зграда

Mihajlo Andjelkovic
Изгледа да су зграду у међувремену очистили од прљавштине и графита.
Треба макар још једна слика да се направи док је зграда у оваквом
стању.

Re: Непозната зграда

Mihajlo Andjelkovic
Штета је што немамо фотографију из деведесетих, када је око зграде
била само пешчана празнина.

Re: Непозната зграда

Bojan Kalkan

Re: Непозната зграда

Nikola Smolenski-2
On Mon, 2011-02-07 at 11:19 +0100, Mihajlo Andjelkovic wrote:
> Изгледа да су зграду у међувремену очистили од прљавштине и графита.
> Треба макар још једна слика да се направи док је зграда у оваквом
> стању.

Можда по једна слика сваког лица, да после може и 3Д модел да се направи
(кад истекну ауторска права на зграду) :)

Re: Непозната зграда

Mihajlo Andjelkovic
Добро, ја ћу ових дана да одем и направим још покоју.

Re: Непозната зграда

Mihajlo Andjelkovic
Тешко се хватају добри кадрови, јер је маневерски простор јако мали.
Ја данас направих нешто, али најбоље је добити приступ стамбеним
зградама са све четири стране за најбоље могуће фотке.

Re: Непозната зграда

Mihajlo Andjelkovic
Дакле, добисмо две нове фотке вредне помена. Колико сам био близу
објекту (5 m), говори и то што је јужна панорама достигла 39
мегапиксела. На жалост, код оваквих снимака су са хагином неизбежне
паралаксне нелогичности, што је једини разлог што обе ове фотографије
нисам номиновао за квалитетне слике. Источни поглед ћу вероватно да
поновим, јер она улична светиљка стварно није била потребна, али јужни
тешко да може боље без приступа неком од станова преко пута...

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Novi_Beograd_-_Telephone_Central_Office,_east_side.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Novi_Beograd_-_Telephone_Central_Office,_south_view.jpg