Састанак, д некст

Ana Mladenović
Хоћемо ли на онај састанак у недељу? :)

--
Ana Mladenovic
Faculty of Mining and Geology
Department of Geophysics
University of Belgrade
Serbia

Re: Састанак, д некст

Дејан Методије
E, ja ću ipak izgleda da dođem. Došlo je do nekakvih pomeranja u mome kalendaru/rokovniku. :) Dakle, Ana; jedemo palačinke sve u 16. :)

2009/12/17 Ana Mladenovic <[hidden email]>
[...]

Е, гори си од моје колегинице Маше. И она се тако стално предомишља, али ти је шијеш... :)

[...]

Ма читам, и драго ми је што је дошло до промена, бар да се наједемо к'о људи. :)

--
Ana Mladenovic
Faculty of Mining and Geology
Department of Geophysics
University of Belgrade
Serbia

Re: Састанак, д некст

Filip Maljković
Ana Mladenovic wrote:
> Хоћемо ли на онај састанак у недељу? :)
Moze. Sastanak, standardno, pocinje u 15h.

poz,
Fil

Re: Састанак, д некст

Mihajlo Andjelkovic
И ја долазим. Будите спремни!

Re: Састанак, д некст

Nikola Smolenski-2
Михајло Анђелковић wrote:
> И ја долазим. Будите спремни!

Куд сви, ту и ја...

Re: Састанак, д некст

Ana Mladenović
Ту и мали Мујо. :)

18. децембар 2009. 15.29, Nikola Smolenski <[hidden email]> је написао/ла:

Куд сви, ту и ја...

[...]

Него, шта кажете да покушамо да направимо видео-снимак седнице?
(сечење делова по жељи) Ако бисмо могли, интересовало би ме пар
ствари:

1. Треба ли да понесем продужни?
2. Из којих формата могу (и колико лако/тешко) добити ogg видео и чиме?

Re: Састанак, д некст

Slaven Kosanovic
Za linuks imas gomilu naprednih i slobodnih alatki za editovanje i konvertovanje s tim da zahtijevaju trening i studiranje dokumentacije... Inace format mkv, odnosno matroska video (guglaj) je buducnost zbog fleksibilnosti i kvaliteta (takodje zahtijeva studiranje dokumentacije i trening)...

Ulazni format nabolje mpeg, a za konvertovanje ovo dole (app za win)...

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

El 19/12/2009, a las 05:23, Михајло Анђелковић escribió:

> [...]
> ствари:
>
> 1. Треба ли да понесем продужни?
> 2. Из којих формата могу (и колико лако/тешко) добити ogg видео и чиме?

Milos Rancic-2
2009/12/19 Михајло Анђелковић <[hidden email]>:

> [...]
> ствари:
>
> 1. Треба ли да понесем продужни?
> 2. Из којих формата могу (и колико лако/тешко) добити ogg видео и чиме?

Понеси продужни, то никад не шкоди.

ffmpeg, односно mencoder који користи ffmpeg. ffmpeg се користи врло
лако: ffmpeg -i file.mpg file.ogg. По дифолту би требало да звук
енкодира у ворбис, а видео у теору. Ипак, треба користити и друге
свичеве, пошто ће фајл бити значајно већи јер по дифолту ffmpeg
користи неку високу резолуцију. У сваком случају, можемо се поиграти
тиме, па тачно установити шта и како.

Као што Славен рече, mpeg је најбољи као улазни формат јер декодери
постоје, а MPEG чува битне информације. Ако користиш MPEG1, онда је
свеједно, ако користиш MPEG2, онда треба да користиш програм стрим.

Ако којим случајем имаш могућност за MPEG4/H264 у AVI контерјнеру, користи то.

Re: Састанак, д некст

Slaven Kosanovic
Једна од бољих опција за Линукс је имати исталиран Убунту студио.

http://ubuntustudio.org/home

У њему је све упаковано, по принципу инсталирај систем и користи одмах. Најбоља опција за било какав креативни рад без потребе да циједиш неуроне.

El 19/12/2009, a las 14:45, Milos Rancic escribió:

> [...]
>
> Ако којим случајем имаш могућност за MPEG4/H264 у AVI контерјнеру, користи то.

Е и да. Ја ћу изгледа да касним. Али ћу стићи.

2009/12/19 Slaven Kosanovic <[hidden email]>
> [...]

> Ако којим случајем имаш могућност за MPEG4/H264 у AVI контерјнеру, користи то.

Е, овако, данас сам се вани смрз`о отприлике као ретко кад, па ми се
нешто слошило. :( Вероватно ћу да дођем, али не верујем да ћу овај пут
донети лаптоп са собом. Оставићемо снимање за неки други пут. :)