Галама над Београдом

Mihajlo Andjelkovic
Да ли нам треба пар фотки за ове свакодневне пуцњеве и прелете авиона
и хеликоптера? Мени још није успело да ухватим неки авион, али имам
пар слабијих фотки данашње вежбе на ушћу. Некакав зелени дим и два
бродића.

Re: Галама над Београдом

Mihajlo Andjelkovic
(питам због викивести)

Re: Галама над Београдом

Mile Kiš
treba :)

11. фебруар 2011. 11.47, Mihajlo Andjelkovic <[hidden email]> је написао/ла:
(питам због викивести)

Re: Галама над Београдом

Mihajlo Andjelkovic
Послато.

Re: Галама над Београдом

Горан Обрадовић
Па вежба је у недељу. Не видим зашто би нам требали снимци припреме за вежбу :)

Горан

2011/2/11 Mile Kiš <[hidden email]>:

> treba :)
>
> 11. фебруар 2011. 11.47, Mihajlo Andjelkovic <[hidden email]>
> је написао/ла:

Re: Галама над Београдом

Mihajlo Andjelkovic
Зато што је и бука над градом вест, као што се могло видети на више
места. Опомињали су Београђане да се не брину.

Ја се пак питам како да будем индиферентан када им галама прелази 14ч,
и када избацују вреле топлотне мамце на живе људе.

Re: Галама над Београдом

Mile Kiš
I ne samo to. U medijima je praksa da se generalno probe ma kojih manifestacija dokumentuju, da bi se kasnije mogle iskoristiti u slucaju da na samoj "premijeri" desi neka neplanirana situacija, tipa fotograf nije uslikao nešto kako treba, snimatelj nije snimio i slicno....

11. фебруар 2011. 12.32, Mihajlo Andjelkovic <[hidden email]> је написао/ла:
[...]

Бојан
Баш данас `тедох предложит`,да ако ко иде у недељу,понесе апарат.(Суперишка би било да ради у ЦеКа и има језив зум.)

`тедох се надовезат` на причу о фоткању,која се водила ових дана.Можда би било добро да се формира страница са списком ствари које треба сликати,по градовима или регионима.Чисто да људи имају у виду шта би било кул снимити.Знам да се списак таквих чланака може добити преко оног шаблона потребна слика тј. списка шта је све везано на њега,али причам о сортиранијем списку.

На тај начин би добили неке слике,а и избегли би ситуацију да се појаве слике неке ствари,а не вежу се са чланком о томе,а дешавало се.

(Кад се већ јављам,само да напоменем да се у данашњој Политици,појавио занимљив чланак,са занимљивом сликом која изгледа као да је из овог чланка.)

!!!

Војвода Момчило (БЕШЕ: Галама над Београдом)

2e1a0
Здраво,

Писали сте:

> ...(Кад се већ јављам,само да напоменем да се у данашњој Политици,појавио занимљив
> чланак<http://www.politika.rs/rubrike/Kultura/Stecci-na-listi-Uneska.sr.html>,са
> занимљивом сликом која изгледа као да је из овог
> чланка<http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B5%D1%9B%D1%86%D0%B8_%D0%92%D0%BE%D1%98%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B5_%D0%9C%D0%BE%D0%BC%D1%87%D0%B8%D0%BB%D0%B0>
> .)

Е, моја слика! Вау. Поносан, као да сам, у најмању руку, лично војвода
Момчило :)

--
Поздрав,
2e1a0

Re: Галама над Београдом

Slaven Kosanovic

Википедија                                                                                                                                                                                      Политика

Вјештачењем голим оком може се стопостотно рећи да се ради о истој слици. :) Немогуће је да је слику из Политике правио/усликао неко други до аутор слике са Википедије. Линије сјенке које се јављају у слици из Политике апсолутно се поклапају са сјенкама слике из Википедије (упореди само облик сјенке у десном углу слике, да не говоримо о другим дијеловима), што значи да је слика рађена у истом годишњем добу, исто доба дана и исти сат и минут, што је онако прилично невјероватно да би се радило о различитим сликама/фоткама. Слика из Политике је само исјечена у једну квадратну форму и прошла је кроз неки програм а обраду гдје је промјењена количина освјетљена. А када би било потребе могло би се тачно утврдити да ли се ради о поптуно истом дигиталном фајлу уз помоћ неког од програма за дигиталну форензику. :) Дако да није да ”изгледа” него сто посто јесте. :) Поз.

El 12/02/2011, a las 00:08, Бојан escribió:

[...]

Мени би страшно помогло када бих знао шта ће када бити, јер бих онда
сигурно отишао и усликао све шта треба. Чак бих и место могао да
планирам одакле ћу шта да сликам.

Можда да обезбедите мени приступ крову ЦК током манифестације? Имам
зум само x3, али ни са калемегдана ми нису лоше фотке.

Re: Галама над Београдом

Bojan Kalkan
On 2/12/2011 12:08 AM, Бојан wrote:
> [...]
> На тај начин би добили неке слике,а и избегли би ситуацију да се
> појаве слике неке ствари,а не вежу се са чланком о томе,а дешавало се.

http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%98%D0%B0:%D0%9F%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B5_%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B5

http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0:%D0%A7%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D1%98%D0%B8%D0%BC%D0%B0_%D1%81%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B5_%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B5

Re: Војвода Момчило (БЕШЕ: Галама над Београдом)

Mihajlo Andjelkovic
Славене, било би одлично ако би могао да направиш реплику РТС-ове
слике од ове наше слике. То би био најједноставнији доказ. Дакле, прво
кроповање па онда пробати корекцију осветљености и/или интензитета.

Re: Галама над Београдом

Mihajlo Andjelkovic
Дакле, најбоље место за сликање је екс ЦК.
Ако тамо нема приступа, друго најбоље место је Калемегдан.

Re: Војвода Момчило (БЕШЕ: Галама над Београдом)

Slaven Kosanovic
То би било за нас занимљиво, али како сам информисан не би  имало кључне вриједности за доказивање да ли се ради о истој слици. Мислим када би било потребе... :) Будући да постоје зилиони програма за обраду слика, данас се аутентичност фајла потврђује/упоређује вјештачењем/дигитално-форензичком анализом, кода самог фајла.

Међутим видим да је аутор поносан, па цијела прича нема неког смисла... :)

Поз.