Оцењивање страница

Mihajlo Andjelkovic
Данас сам на једној страници на ен.њики [1] у дну приметио форму за
оцењивање, где је понуђено оцењивање поузданости, објективности,
комплетности и стила. Проверавао сам и неке друге стране, али нисам
нашао ништа слично. На први поглед нисам уочио шаблон који форму за
оцене убацује у чланак. Какве су шансе да и ми ускоро добијемо ову
играчку? :)

[1] - http://en.wikipedia.org/wiki/Breadth-first_search

Re: Оцењивање страница

Aleksandra Ravas
Evo još jedne sa istim "simptomima"... :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Du%C5%A1an_Lajovi%C4%87

A.

2011/5/21 Mihajlo Andjelkovic <[hidden email]>
[...]

2e1a0
Здраво,

Михајло писаше:

> [...]
> нашао  ништа слично. На први поглед нисам уочио шаблон који форму за
> оцене  убацује  у чланак. Какве су шансе да и ми ускоро добијемо ову

И   ја   сам  их видио на неколико мјеста и баш су ми се свидјеле. Мој
глас за увођење.

--
Поздрав,
2e1a0

Re: Оцењивање страница

Slaven Kosanovic
Riječ je ovoj ekstenziji:

http://www.mediawiki.org/wiki/Extension:ArticleFeedback

Valjda bi je trebalo prvo prevesti na srpski na projektu za prevođenje, ako već nije, pa onda zatražiti, pretpostavljam preko bagzile, da se omogući na Vikipediji na srpskom. I ja smatram da je stvarčica dobra.

Slaven

El 21/05/2011, a las 21:24, 2e1a0 escribió:

> Здраво,
>
> Михајло писаше:

> И   ја   сам  их видио на неколико мјеста и баш су ми се свидјеле. Мој
> [...]

Re: Оцењивање страница

Djordje Stakic-4
Ovu pricu bi trebalo prebaciti na neki od trgova
da vidimo sta misle i ostali Vikipedijanci.

2011/5/22 Slaven Kosanovic <[hidden email]>
> [...]

> Здраво,
>
> Михајло писаше:

> И   ја   сам  их видио на неколико мјеста и баш су ми се свидјеле. Мој

Re: Оцењивање страница

Драган Сатарић
Зар није ово оно што смо већ пробали?
Или се мени чини?

Наиме у оквиру пројекта Насељена места у Србији

Википедија:Википројекат Насељена места у Србији

је постојао шаблон

Шаблон:Википројекат Насељена места у Србији

који је пробе ради стављен и неки од чланака, рецимо

Re: Оцењивање страница

Mihajlo Andjelkovic
На ово се много лакше кликће, и има више категорија за оцењивање.
Плус, верујем да је инкорпорирано у систем тако да вероватно постоји и
специјална страна са X најбољих по свакој категорији. Ако је нема,
може и да се направи.

2011/5/22 Драган Сатарић <[hidden email]>:

> [...]
>
> је постојао шаблон
>
> Шаблон:Википројекат Насељена места у Србији
>
> који је пробе ради стављен и неки од чланака, рецимо

Re: Оцењивање страница

Mihajlo Andjelkovic
Преведено. Покрените разговор на тргу.

Re: Оцењивање страница

Slaven Kosanovic
http://sr.wikipedia.org/wiki/Википедија:Трг/Техника#Оцјењивање_страница

Надам се да ће бити слоге на Тргу и да ћемо успјети...

Срећно.

Славен

El 22/05/2011, a las 11:35, Mihajlo Andjelkovic escribió:

> Преведено. Покрените разговор на тргу.

Re: Оцењивање страница

Slaven Kosanovic
Вјерујем да сви знате да је разговор на Тргу/Техника покренут и да сам се потрудио да одговорим на све недоумице корисника како би се постигла сагласност за укључивање ове екстензије на нашој Википедији. Међутим, постоје препоруке да се прича озваничи класичном процедуром гласања. Нажалост бићу прилично заузет наредних седмица и молио бих неког са листе ко је расположен да преузме иницијативу и доведе ствар до краја, односно покрене процедуру гласања. Расправа са Трга/Техника са својим садржајем се може пребацити на страницу расправе пред гласање и позвати кориснике да опет гласају. Јбг..., бирократија... :) Да сам очекивао да ће се одмах тражити да се одради класична процедура гласања сам бих је покренуо, међутим нисам. Такође нисам очекивао да ће корисници одмах гласати на Тргу...