Српска енциклопедија

12

Српска енциклопедија

Јован Вуковић
Овде јављају да ће до краја године изаћи први том ове енциклопедије. Може бити користан материјал. Такође има један интересантан цитат:

"Желимо да будућим генерацијама и свима који се буду бавили нашом историјом, народом, науком, уметношћу и културом, оставимо оно што се неће моћи кварити орвеловским интервенцијама и разним википедијама, рекао је Попов."

Re: Српска енциклопедија

Vadim Kramer

> [...]
> кварити
>  орвеловским интервенцијама и разним *википедијама*, рекао је Попов."
jebiga

Re: Српска енциклопедија

Mihajlo Andjelkovic
Мени то шњуфа као зивкапро `ре. :-)

Re: Српска енциклопедија

Драган Сатарић
у... је.... провалили су нас!
Шта ћемо сада?

Re: Српска енциклопедија

Ivan Nador
ne znam!

On 4/13/08, Dragan Sataric <[hidden email]> wrote:
у... је.... провалили су нас!
Шта ћемо сада?

Re: Српска енциклопедија

Mihajlo Andjelkovic
Марко, ја бих радије прерађивао чланке за наше издање енциклопедије
(ето га већ ту, на интернету, доступно свима) него тражио длаку у том
чуду од јајета. Штавише, таквим покушајима дискредитовања попут
тражења грешних ситница бих им само дао право да кажу да сам (читај:
смо) искомплексиран(и). Мислим, овај њихов коментар није у реду и ето
већ имам право да применим исту тезу на њих. Питање је само зашто, кад
из било које сарадње више енциклопедија обе могу да профитирају.

On 13/04/2008, Marko Kalinic <[hidden email]> wrote:

> Заседање кризног штаба! И чим прибавимо примерак, дан и ноћ да прелиставамо,
> и ако/када нађемо грешку да им вичемо бууууу! :Р

Re: Српска енциклопедија

Драган Сатарић
Ставили су у исту раван орвеловске интервенције и википедију!!!

јбт, па ми смо много гадна фела!
Академици су то, одма` су укапирали.

Re: Српска енциклопедија

Djordje Stakic
Маркетиншки гледано - добро је да нас помињу. Позитивна
конкуренција никад не смета. А видећемо какве ће бити њихове књиге :)

2008/4/13 Dragan Sataric <[hidden email]>:

> Ставили су у исту раван орвеловске интервенције и википедију!!!
>
> јбт, па ми смо много гадна фела!
> Академици су то, одма` су укапирали.

Re: Српска енциклопедија

Vladimir Jovanovic
tja! nije se moglo nešto drugačije ni očekivati :)

za one sladokusce u traženju greški, evo snimka ekrana sa tom vešću =)
podnaslov je mnogo bitniji od izdavanja enciklopedije - ako se ne mogu dogovoriti oko uprave, ne mogu ni oko svojih izdanja, da ne govorim da se nijedna enciklopedija ne izdaje za manje od godinu dana <a Matica je veoma uspešna u svom izdavaštvu, poslednjih 30 godina izdaje rečnik srpskog jezika i još nisu došli do slova O ;) >

elem, danas je nedelja, ne ponedeljak :)

poz
--
Wlodzimierz

politika.PNG (119K) Download Attachment

Re: Српска енциклопедија

Драган Сатарић
Ево, порадио сам на свом менаџменту беса и... успео сам. Оставио сам им неки коментар, онако, нит смрди нит мирише. Поменуо сам да САНУ већ три године пише тај први том и да га неће бити бар још 3 године.

Успут, најкориснија ствар око овог Завода би било издавање неке књиге о енциклопедистици. То бих волео да видим.

Уосталом, шта су толико наврзли википедију? Што им је то толики трн у оку?

Re: Српска енциклопедија

Драган Сатарић
Ево још увек размишљам и... мислим.... једино што им ми можемо послужити као огледало у коме се види да су они прилично непродуктивни, неспособни, итд, итд....

еј, голди, зезнуо си ме... опет си ми покренуо неке негативне токове енергије а таман сам успео да каналишем негативну енергију....

Re: Српска енциклопедија

Vadim Kramer
Zato sto Vikipedija je zajednicki projekat Sauditske Arabije i Amerike, izveden preko Bosnjaka i Hrvata.  Evo samo jedno slovo promijenite i vec nije srpska...

E sad mozda cete ipak tu latinicu ukinut?  :)

Salim se ja, tesko da imam pravo bilo sto da govorim (buduci autsajder).  Reci cu samo jednu ozbiljnu rijec: atmosfera.  Kad se to smiri, nestace i ovoga zajebanja.

> [...]
>  >
>  > Уосталом, шта су толико наврзли википедију? Што им је то толики трн

Re: Српска енциклопедија

aco brajkovic
У акрониму САНУ уопште не мораш да мењаш ни једно слово, само им мало замениш места и добијеш АНУС.

2008/4/13, Vadim Kramer <[hidden email]>:
> [...]

>  >
>  > Уосталом, шта су толико наврзли википедију? Што им је то толики трн

Re: Српска енциклопедија

Горан Обрадовић
Стварно не видим зашто се било ко нервира. Није први пут да чујемо прозивку, од кога је да је.

Реаговао сам исто као и сваки пут кад нас неко испрозива најмрачније, осмехнуо сам се, и рекао (у овом случају помислио :Р): Можеш да нас мрзиш и да нас пљујеш колико хоћеш, али твоја деца ће користити Википедију и ти ту ништа не можеш да учиниш.

> [...]

>  >
>  > Уосталом, шта су толико наврзли википедију? Што им је то толики трн

Re: Српска енциклопедија

Драган Сатарић
Хеј, изашао ми коментар у Политици. Мислио сам да имају ауторизацију (неко је поменуо цензуру... хммм...).

Наравно да немамо потребу за одговарање на прозивку. Ово важи и за појављивања на радио емисијама (неко иде сутра?) или већ ко зна где. Википедија већ јесте феномен за домаћице, пензионере, војнике на одсуству, децу у адолесцентним годинама, раднике на нафтним платформама, .... Са тим ваља живети.

> [...]

>  >
>  > Уосталом, шта су толико наврзли википедију? Што им је то толики трн

Re: Српска енциклопедија

Vadim Kramer
Tvoj je, a moj nije.  Evo ga za oci svijeta ako nekoga brine:
На Википедију не постоји разлог нападати.  Википедија мало што од кога тражи и мало што добије.  Да, у њој ћете наћи понеку лаж, у неким дисциплинама можда чак и више него понеку.  То не мења суштину, која је у томе да је овај пројекат израђен од људи (с којима сам упознат) "огњем и мачем", уз зној и крв, крв која би могла ући на неки бољи занат као што је излаз на демонстрације.

> [...]
>  Википедија већ јесте феномен за домаћице, пензионере, војнике на одсуству,
>  децу у адолесцентним годинама, раднике на нафтним платформама, ....

12