Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Бојан
Пре неку недељу је она нека Рускиња тражила да јој се усликају руске институције у Београду, у склопу пројекта о сликама свих руских институција у свету.

Шта је испало од тога,јер све сликано или није и шта је остало?

!!!

Re: Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Djordje Stakic
Šta ima od toga u Bg?
Ima Ruski dom i ambasada, jel tako?

Ne znam koji je rok za to, ako ništa mogu
ja jedan dan kad idem u Matematičku uslikati
Ruski dom, to je ulica Kraljice Natalije, preko
puta klinike „Narodni front“.

Vidim da je ruska ambasada na adresi Deligradska 32
http://www.belgradeeye.com/ambasade.html
to mi baš nije usputno.

Kome te slike da se pošalju, nisam video gde je ta Ruskinja tražila...

2009/3/21 Бојан <[hidden email]>
[...]

У патролирању неких измена сам видео да је нека Рускиња то тражила од СамоКорисника и Ласла,чини ми се,па ме занима да ли је све од тога сликано,пошто имам у малом мозгу коментаре,да ће да их исликамо све редом.

Ако ме сећање не вара,помињале су се три или четири зграде у Београду,ал` се не сећам које.

!!!

Re: Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Бојан
Са` ће још да испа`не да ја ту претурам по туђим разговорстраницама и исчитавам туђу пошту,перем прљав веш и храним децу,што једноставно није тачно.Ово прво јес` тачно,ал` ово друго (то ради моја веш машина) и треће (то раде зеја и швеца) сигурно да нису.

!!!

Re: Руска амбасада , конзулати итд исл итр ...

Nikola Smolenski
Дана Saturday 21 March 2009 09:14:39 Бојан написа:
> Ево га компромитујући [
>80_%D1%81%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BC
>:JustUser#Russian_embassy_in_Belgradeпос`]. Са` ће још да испа`не да ја ту

Није ју поменула али могла би да се дода и ова:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ruska_crkva,_Belgrade.jpg или да неко
сними лепшу слику...

Re: Руска амбасада , конзулати итд исл итр ...

Vladimir Jovanovic
Rusku crkvu svakako treba fotografisati, a i prosetati se NoviJEm grobljeTOm, ima tamo ruskih stvari vezanih za te odnose koje ische :) Ako se jos neko odluci za setnju Avalom ovih dana posle snega, i tamo ima spomenika Rusima za fotografisati :) Nije bas diplomatija, ali nije da nije :)

пока!...
--
Wlodzimierz
будь младенец Володимир: целым миром володей!

Re: Руска амбасада , конзулати итд исл итр ...

Mihajlo Andjelkovic
Ја вам препоручујем да сачекате летње дане за фотографске акције.
Светло сјајно, сам да се изабере прави угао.

Re: Руска амбасада , конзулати итд исл итр ...

Драган Сатарић
Ма мене је јурио, ко је већ јурио, да сликам по Београду. Ја немам фотоапарат, само могу мобилним нешто да шкљоцнем. Међутим, амбасада је окружена високим зидом у уским улицама, тако да је малко проблем.

Мада, ово време је веома променљиво и није пуно сунчаних сати за сликање.

Re: Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Vadim Kramer
Sudeci po stilu i temi, nije ovo bas ruskinja, nego rus.  :)

E, dobro, ja sam tu ako mogu pomoci.

Re: Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Mihajlo Andjelkovic
Ја ћу ускоро бити у Београду и заинтересован сам да правим фотке.
Отприлике можете само да ми дате позицију преко гугл мапс и "ће га
услиакм", ако је легално, наравно. Нешто не верујем да се Амбасаде
смеју тек тако сликати.

2009/3/21 Драган Сатарић <[hidden email]>:

> Khm, koliko se ja secam... ti nisi u Beogradu...

Re: ????? ????????,????????? ??? ??? ??? ...

Branko Kokanovic
Bio sam na chat-u kad je prvi put pitao, i nije ni rus ni ruskinja, nego
australijanac (bar tako rece)

poz, kokan

Vadim Kramer wrote:
> Sudeci po stilu i temi, nije ovo bas ruskinja, nego rus.  :)
>
> E, dobro, ja sam tu ako mogu pomoci.

Re: Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Vadim Kramer
da, ali znam ruski.

Re: Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Ana Mladenović
И ја мислим да није дозвољено сликање амбасада. Знам да сам на једној од оних што се налазе у Кнеза Милоша прочитала да фотографисање није дозвољено.
--
Ana
visit http://picasaweb.google.com/anapi87

Re: Руска амбасада,конзулати итд исл итр ...

Milos Rancic-2
2009/3/21 Ana Mladenovic <[hidden email]>:
> И ја мислим да није дозвољено сликање амбасада. Знам да сам на једној од
> оних што се налазе у Кнеза Милоша прочитала да фотографисање није дозвољено.

Пролазим често преко Амбасаде Русије на путу до посла. Питаћу да ли се
може фотографисати.