Сутрашњи састанак

12

Re: Сутрашњи састанак

Milos Rancic-2
2010/6/13 Михајло Анђелковић <[hidden email]>:
> Милоше, око одступања од плана се ваљда групно договарамо, а не
> "одлучујемо" једногласно - једним једниим гласом.
>
> Не знам шта је ректорат УБ и с обзиром да нисам ни за какве нагле
> промене, појавићу се данас око 15 у ДОБ-у.

Па, упиши и ти ДОБ ако ћеш бити тамо.

Re: Сутрашњи састанак

Milos Rancic-2
2010/6/13 Milos Rancic <[hidden email]>:

> Па, упиши и ти ДОБ ако ћеш бити тамо.

Е, потпуно сам озбиљан. Индентуј 13. јун и стави на Википедија:Уживо
да ће бити састанка и у Дом омладине.

Ако ћеш и током јула да будеш у Дому омладине ван термина који су
какогод заказани, индентуј и те датуме, па стави то.

То уопште не сматрам лошом идејом. Штавише, сматрам је врло добром.
Ионако ће бити оних којима одговара ДОБ и оних којима одговара нешто
напољу или нешто треће.

А ако нам се заређа да имамо довољно људи на оба састанка, треба
размислити о програму на оба састанка.

Иначе, овај данашњи састанак нам је углавном радни, тј. Драган, Марко
и ја припремамо Скупштину. У том смислу, и боље је да остали буду у
ДОБ-у.

Re: Сутрашњи састанак

Milos Rancic-2
Такође, упиши свој број телефона да људи могу да те контактирају. Тамо
код следећих састанака.

Re: Сутрашњи састанак

Milos Rancic-2
Михајло, индент у наредним, не у већ одржаним. Ниједан од два састанка
још увек није одржан.

Re: Сутрашњи састанак

Mihajlo Andjelkovic
2010/6/13 Milos Rancic <[hidden email]>:
> Такође, упиши свој број телефона да људи могу да те контактирају. Тамо
> код следећих састанака.

Насупрот томе, замолио бих те да склониш моје име са тог списка и
сачекаш да се ја сам упишем тамо, ако желим. Хвала лепо унапред.

Re: Сутрашњи састанак

Mihajlo Andjelkovic
2010/6/13 Milos Rancic <[hidden email]>:
> Михајло, индент у наредним, не у већ одржаним. Ниједан од два састанка
> још увек није одржан.

Али чекај, још увек се нико није бунио око такве најаве. :) Штавише,
биле су уобичајене. Пардон ми, не видим потребу за увођењем нових
ознака на пречац.

Re: Сутрашњи састанак

Драган Сатарић
Hm. da.

Mislim da je u svemu napravljena zbrka.
Ima nas svega par koji će se sastajati i sad je pitanje da li će dvojica vamo a trojica tamo!

Šteta jedino za ono cimanje DOB jer se ni ovako ni onako nećemo tamo sakupljati (sem za skupštinu).

12