Студенти

Дејан Методије
Видим да се на њикипедији појављују неки радови из области електронике, а пишу их људи чији су ницкови имена и презимена. Је л ми то јопет имамо неке студенте који раде семинарске?

Re: Студенти

Bojan Kalkan
Дејан Методије wrote:

> Видим да се на њикипедији појављују неки радови из области
> електронике, а пишу их људи чији су ницкови имена и презимена. Је л ми
> то јопет имамо неке студенте који раде семинарске?

Da, a po imenima bih rekao da su iz Crne Gore i verovatno
samoinicijativno neki profesor je dao seminarske teme.

Re: Студенти

Драган Сатарић
Видим ја да ће бити "сеча семинарских".
Мене су студенти замрзли од прошли пут.

Re: Студенти

Дејан Методије
Прошао сам кроз пар и заправо нису толико лоши (какви већ умеју да буду чланци на њикипедији).

2009/12/9 Драган Сатарић <[hidden email]>
Видим ја да ће бити "сеча семинарских".
Мене су студенти замрзли од прошли пут.

Re: Студенти

Djordje Stakic
Да ли је неко ступио у контакт са њима?
Потребне су ми информације који је предмет
у питању, са које године, код ког професора или асистента,
затим да направимо у сарадњи са њима списак семинарских
радова које су поставили и да тај списак имамо на
Википедија:Тим/семинарски радови

Ово је похвално што су дошли на Википедију,
али немамо потпуну сарадњу и комуникацију.
Као да студенти само поставе рад и оду, а не знамо
колико их има, који су, ко их је покренуо на то итд.
Изгледа да су они (ЕТФ Подгорица) и прошле године
постављали ове семинарске, јер видим да је 16. јануара
ове године Бокица додао ту информацију у чланак
Википедија на српском језику.
Ја се њихових доприноса од прошле године не сећам,
а ни тада колико видим нису били евидентирани.

Има ли неко неку корисну сугестију поводом овога?

2009/12/9 Дејан Методије <[hidden email]>

> Прошао сам кроз пар и заправо нису толико лоши (какви већ умеју да буду чланци на њикипедији).

Re: Студенти

Драган Сатарић
Имам ја сугестију.

Контактирај неког од њих.

Re: Студенти

Bojan Kalkan
Драган Сатарић wrote:

> Имам ја сугестију.
>
> Контактирај неког од њих.

Re: Студенти

Djordje Stakic
Имам утисак да студенти само поставе чланак и клисну,
никад их више не видиш. Али ми је чудно да за
две школске године не покушајау да остваре
никакав контакт са Вики заједницом ни на каквом
нивоу. Ми чак не знамо ни о ком предмету и професору/
асистенту је реч, тј. ко то задаје, прегледа и оцењује.
Чисто ради захвалности, инофрмације о томе на теми
о семинарским радовима.

Пробао сам да се обратим на страни за разговор двоје студената,
али нисам добио одговор. Ако неко од вас успе у комуникацији,
не би било лоше да обавести о томе. Такође, можемо
и сами да направимо списак радова за које сумњамо
да су семинарски...

2009/12/10 Bojan Kalkan <[hidden email]>:

> [...]

Re: Студенти

Milos Rancic-2
2009/12/12 Djordje Stakic <[hidden email]>:

> [...]
> не би било лоше да обавести о томе. Такође, можемо
> и сами да направимо списак радова за које сумњамо

А да детектујемо о ком је отприлике предмету реч (колико схватам, нека
електротехника? -- дакле, Драган и Филип би то могли да сконтају), па
да пробамо да ступимо у контакт са факултетом (ако сам добро разумео,
у Подгорици?).

Re: Студенти

Драган Сатарић
Vidi, ono što oni sada pišu se nekada učilo u elektronici 2, ali danas je sve to bolonjizovano.
Koliko vidim to je elektronika na trećoj godini.

Mada kad se pogleda šta ko radi na fakultetu, ovde
http://www.etf.ac.me/strana.php?id=40&id2=109
se na dnu vidi da neko voli gnu, ali imaju običaj da ne navode imena profesore i asistenata.

Doduše istraživačkim radom smo saznali da je predavač Z. Mijanović ali ja nekako verujem da je za vikizaciju zaslužniji neki asistent.

Niti ima spiska profesore i asistenata, niti se u nastavnim planovima ni u rasporedu predavanja pominju asistenti. Asistenti se, ne daj bože, tretiraju kao građani drugog reda (da ne kažem kao žene u Crnoj Gori).

Re: Студенти

Djordje Stakic
Bravo Dragane,
dakle predmet je Elektronika, 3. godina, zimski semestar,
profesor Zoran Mijanovic.
Spisak osoblja fakulteta:
http://www.etf.ac.me/stranaen.php?id=5en
Doslo smo do svih trazenih informacija, hvala.

2009/12/13 Драган Сатарић <[hidden email]>:

> [...]
> rasporedu predavanja pominju asistenti. Asistenti se, ne daj bože, tretiraju
> kao građani drugog reda (da ne kažem kao žene u Crnoj Gori).

Ево и ја бих да кажем браво за Драгана. :) Можда не би било лоше да ти асистенти малко погледају и да ли су чланци википедизовани. Зезам се, али ценио бих да их заједничким снагама макар малко дотерамо.

2009/12/13 Djordje Stakic <[hidden email]>
> [...]

> rasporedu predavanja pominju asistenti. Asistenti se, ne daj bože, tretiraju
> kao građani drugog reda (da ne kažem kao žene u Crnoj Gori).

Ovlaš pregledom ja videh samo
Neđeljka Lekića da drži vežbe iz elektronike.

ali mi nešto govori da adresa
[hidden email]
ne radi.

Re: Студенти

Milos Rancic-2

Re: Студенти

Nikola Smolenski-2
Драган Сатарић wrote:
> Ovlaš pregledom ja videh samo
> Neđeljka Lekića da drži vežbe iz elektronike.
>
> ali mi nešto govori da adresa
> */[hidden email] <mailto:[hidden email]>
> /*ne radi*/.

Што не би радила? Ако и не ради, пробај [hidden email]