Путонова посета

Mihajlo Andjelkovic
Од данас имам само две слике, обе величине <1MP. На једној су сликана
три џипа, а на другој претпостављам Путинова колона док је прелазио
бранков мост. Ипак, за другу слику не могу да тврдим да је баш то без
потврде да је он заиста прешао преко моста у времену 16-16:30.

Да шаљем?

Re: Путонова посета

Драган Сатарић
pa kako da znam kakva je slika kad je nisi stavio ni ovde ni bilo gde...

Re: Путонова посета

Mihajlo Andjelkovic
Не сећам се да сам неког питао да одговори на питање каква је слика.

Re: Путонова посета

Vadim Kokielov
da ali ako vidimo slike u pitanju, možemo bolje suditi.  :)

2011/3/23 Mihajlo Andjelkovic <[hidden email]>
Не сећам се да сам неког питао да одговори на питање каква је слика.

Re: Путонова посета

Mihajlo Andjelkovic
Па добро, тако се тражи. :)

Ово је колона коју сам ухватио око 16-16:30. Нисам пратио баш тачно време.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:20110323.leaving.jpg

Слика би могла и да се постави уз натпис: избројте полицајце на слици. :)

Ово је прва слика, која је ухваћена ујутро. И мање је битна.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:20110323.police.car.jpg

Обе би могле у одређеној мери да се употребе на викивестима.

Re: Путонова посета

Djordje Stakic-4
Satnica posete Putina Srbiji:
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/243153/Putin-Teznja-Srbije-da-udje-u-EU-ne-steti-saradnji-sa-Rusijom

2011/3/24 Mihajlo Andjelkovic <[hidden email]>:

> [...]
>
> http://commons.wikimedia.org/wiki/File:20110323.police.car.jpg
>
> Обе би могле у одређеној мери да се употребе на викивестима.

Човече, па ова прва слика ти је генијална уз чланак о Бранковом мосту.
Сећам се да смо морали да бришемо ону снимљену из балона и баш смо се Никола и ја наложили да купимо беспилотну летелицу и снимимо мост одозго .... кад човек ладно снимио однекуд.

Re: Путонова посета

Иван Матејић
Поздрав свима. Слика на мосту може бити врло вероватно Путинова, али она друга је верујем обичан конвој полицијски будући да је преко пута пешак, што сам се лично уверио код мене у крају, тешко да је дозвољено...

--
Иван Матејић
апсолвент географије