Подсетник

Mihajlo Andjelkovic
Још један викенд, још један термин.

За Филипа знамо да је одсутан. Ја могу да дођем уколико нећу бити
једини. Дакле, верујем да желимо да проверимо бројно стање. Ко жели да
дође 24.10.2010. у 15ч?

Re: Подсетник

Горан Обрадовић
Ја ћу вероватно моћи да дођем. Ех, да, јавили су из Дома омладине да ове недеље имају неки фестивал тако нам је померен термин, није од 15 до 19 него ако се не варам (проверићу) од 14.30 до 17.

Горан

21. октобар 2010. 10.21, Михајло Анђелковић <[hidden email]> је написао/ла:
[...]

aco brajkovic
Trebalo bi da i ja dođem, a i javio sam i Đorđu za satanak pa bi bilo poželjno da neko ko poznaje praksu vezanu za pisanje seminarskih radova na wiki (Đorđe Stakić recimo) kao i da neko donese i pristupnicu za učlanjenje u Vikimediju. Aco.

21. октобар 2010. 12.30, Горан Обрадовић <[hidden email]> је написао/ла:
[...]

Ацо, када долазиш? Пошто Горанов долазак није сигуран, не би било
сврси сходно да ја нпр. дођем у 15 ако си ти планирао посету нпр. тек
за 17.

Re: Подсетник

aco brajkovic
Pa do 16h sigurno (između 15:30 i 16 h recimo).

23. октобар 2010. 09.54, Михајло Анђелковић <[hidden email]> је написао/ла:

Одштампао сам пет приступница.