инсталфест

Novica Nakov
Еј Википедија пипл,

на 15-16 април можда ќе организирам инсталфест. Меѓу другото би сакале
да има и две три предавања на различни теми поврзани со копилефт,
слободен софтвер и сл.

Дали вие сте расположени да одржите едно за википедија и целата таа
работа? Да прошараме така?

--
Новица

Re: инсталфест

Milos Stolic
Начелно сме заинтересирани за едно предавање (барем јас и Цобе, се
надевам и другите :)). Кога ќе испланирате што/како, пушти ни повеќе
информации.

--
Милош
Always remember you're unique, just like everyone else.