Печурка

Mihajlo Andjelkovic
Скоро сам пролазио током осматрања терена, па сам усликао тзв.
печурку. Вероватно је то она о којој је било речи раније.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Serbia,_Belgrade,_Ada_Ciganlija_-_The_Mushroom_0412_1.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Serbia,_Belgrade,_Ada_Ciganlija_-_The_Mushroom_0412_2.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Serbia,_Belgrade,_Ada_Ciganlija_-_The_Mushroom_0412_3.jpg

Биће и сунчаних слика током године.

Re: Печурка

Ana Mladenović
Мени ово личи као да има неке везе са оним бунарима за водоснабдевање. Је л' се зна шта је тачно та печурка?

22. април 2012. 19.36, Mihajlo Andjelkovic <[hidden email]> је написао/ла:

--
Ana Mladenović, MSc Eng. of Geology
University of Belgrade - Faculty of Mining and Geology

Re: Печурка

Драган Сатарић
Ovo je moj album sa slikama od pre dve godine

nejasno je čemu je služilo ali sigurno nije bilo toranj za vodu.

Eh, ovo bi bio vrhunski poduhvat - renovirati pečurku, okupirati je i napraviti - "pechoorka of knowledge" :)

Re: Печурка

Бојан
Могуће је да бркам ствари,али ако је ова печурка близу оног вештачког језерцета на "почетку" Аде,онда је остатак зоолошког врта тј. његовог дела у коме су биле смештене птичурине,своједобно.

!!!

Re: Печурка

Tamara Petrovic
Renovirati i napraviti Vikimedijine kancelarije.
!!!

2012/4/24 Драган Сатарић <[hidden email]>
[...]

Nena Antic-2

On Tue, Apr 24, 2012 at 12:57 AM, Tamara Petrovic <[hidden email]> wrote:
Renovirati i napraviti Vikimedijine kancelarije.
!!!

Super!

Re: Печурка

Драган Сатарић
OK, za početak organizujemo prvomajski izlet do pečurke.
(radni izlet sa brainstormingom i foto sesionom)

Anybody interested?