المشير عبدالفتاح السيسي

Ahmad Al-rasheedan
السلام عليكم

شد انتباهي ان المقال الانجليزي عن المشير السيسي تطرق لثالث اكبر هاشتاق
في تويتر والمقرون بالسيسي وهو هاشتاق "انتخبوا العرص" دونما اي تطرق
للهاشتاق لنفس المقال بالعربي! احببنا ام لم نحب الهاشتاق او الرجل لكن
الحقيقة تظل ان الهاشتاق موجود وهو مقرون بشخص المشير...هل من تفسير ياشباب؟
مئات ملايين الريتويت ولا توثيق في مقال المشير السيسي؟

دمتم

--
Ahmad Alrasheedan

"انتخبوا العرص"

ahmed nabil
لقد اختار السيسى الدخول لمزبلة التاريخ بمحض اراداته وهذه فقط البداية من شباب ثورة 25 يناير والبقية تأتى

Best Regards Business Development ManagerMundo Business Connect (MBC)
 Ahmed Nabil
MOB(Spain ): 0034 698682496 (calls & What's up)Email     : [hidden email]      : Thedreamlife1981BBM Code   : 28555546Face book  : Ahmed.n.mody

> [...]
> الحقيقة تظل ان الهاشتاق موجود وهو مقرون بشخص المشير...هل من تفسير ياشباب؟
> مئات ملايين الريتويت ولا توثيق في مقال المشير السيسي؟

Re: "انتخبوا العرص"

Ahmad Al-rasheedan
Thats not exactly what I was talking about, I am concerned with documenting
the hashtag in the English version of general sisi while the hashtag was
not mentioned in the Arabic version, any reason?

--
Ahmad Alrasheedan
On Mar 31, 2014 11:29 PM, "Ahmed MODY" <[hidden email]> wrote:

> [...]
>  Ahmed Nabil
> MOB(Spain ): 0034 698682496 (calls & What's up)Email     :
> [hidden email]      : Thedreamlife1981BBM Code   :

Re: "انتخبوا العرص"

ahmed nady
يا سافل عرص على امك يا اهبل

________________________________
> [...]

>  Ahmed Nabil
> MOB(Spain ): 0034 698682496 (calls & What's up)Email     :
> [hidden email]      : Thedreamlife1981BBM Code   :

Re: "انتخبوا العرص"

ahmed nady
انتو شوية خرفان

________________________________
> [...]

> الحقيقة تظل ان الهاشتاق موجود وهو مقرون بشخص المشير...هل من تفسير ياشباب؟
> مئات ملايين الريتويت ولا توثيق في مقال المشير السيسي؟

Re: المشير عبدالفتاح السيسي

ahmed nady
عرص على اختك

________________________________

Re: "انتخبوا العرص"

Ahmed Koraiem
@Ahmed Nady على فكرة مش لازم يكونوا خرفان علشان سألوا السؤال ده
@Mody & Ahmed Alrashedeen

مفيش حاجة اسمها ليه ده لم يتم كتابته.. انت ويكيبيدي ولو شايف ان في معلومة
ناقصة اكتبها بنفسك، إلا لو كنت خايف ان اسمك يطلع في التاريخ انك صاحب
التعديل، وفي جميع الأحوال متطلبش من حد تاني يعمل لك التعديل اللي انت
عايزه.. لو انت شايف ان الهاشتاج كان شهير بما يكفي لتحقيق الملحوظية، اكتب
عنه مع ذكر مصادر رصينة، وإن كنت أتوقع ان حاجة زي دي هتحصل عليها حروب تحرير
كتيرة لحد ما تتوصف بطريقة سليمة.. يعني بالتأكيد مش هتتقال في مطلع المقالة
زي ما محرري ويكيبيديا الانجليزية عملوا.. ولكن من الممكن ذكرها في فقرة ما عن
استقالة المشير السيسي واعلانه الترشح للرئاسة وتبعات ذلك من ردود فعل الناس
على الويب.. ودي في النهاية مش تفصيلة خطيرة علشان يتعمل عليها النقاش ده
أصلا.. وفي النهاية أتمنى من الجميع أن يلتزموا حدود الأدب مع بعضهم البعض،
خصوصا ان الاهانات على القائمة البريدية لا تختلف عن الاهانات عن صفحات النقاش
ومن الممكن ان ينتج عنها الحظر أو المنع أو تقليل الصلاحيات وفقا لما يراه
المجتمع، والموضوع مش مستاهل كل ده

*تحياتي،*
*User:Koraiem*

> [...]
> Ahmed Nabil
> MOB(Spain ): 0034 698682496 (calls & What's up)Email     :
> [hidden email]      : Thedreamlife1981BBM Code   :

Re: "انتخبوا العرص"

Mohamed Ibrahim
برجاء مراعاة الألفاظ في النقاش. هذه ليست ساحة للشتائم. أحمد نادي ستتم نشر
رسائله بعد المراجعة من الآن.
On Apr 1, 2014 11:43 AM, "Ahmed Koraiem" <[hidden email]> wrote:

> [...]
> ومن الممكن ان ينتج عنها الحظر أو المنع أو تقليل الصلاحيات وفقا لما يراه

Re: "انتخبوا العرص"

Mohammed Farag
أحمد؛ الرجاء استخدام الفصحى في رسائلك؛ هناك الكثير من المستخدمين غير
المصريين الذين ربما لم يفهموا ما كتبته.

--User:Meno25

> [...]
> ومن الممكن ان ينتج عنها الحظر أو المنع أو تقليل الصلاحيات وفقا لما يراه

Re: "انتخبوا العرص"

Ahmed Koraiem
أعتذر عن ذلك يا مينو فإن لي فترة منذ أن قمت بالمشاركة في القائمة البريدية :)

User:Koraiem