100K

Habj-2
Jubileet närmar sig med stormsteg... och alla som vill hjälpa till med
att fixa en vettig pressrelase, skyndar sig att kolla på
http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:100K
och
http://sv.wikipedia.org/wiki/WP:BB#Wikipedia:100K
Kolla upp så alla relevanta uppgifter finns med i materialet, fila på
det och förbättra... anmäl dig som kontaktperson för att prata med
pressen på din egen ort. Just nu har vi (kollar) 96 400 artiklar, så
det börjar vara lite bråttom!

/Habj

Re: 100K

Jimmy Wales-2
I'm very excited about this milestone.  Please be sure to post widely on
the global mailing lists (wikipedia-l, foundation-l) and make sure
people are notified within the community worldwide.  Everyone loves a
big milestone. :-)

Habj wrote:

> [...]
> det och förbättra... anmäl dig som kontaktperson för att prata med
> pressen på din egen ort. Just nu har vi (kollar) 96 400 artiklar, så

Re: 100K

Habj-2
On 8/16/05, Jimmy Wales <[hidden email]> wrote:
> [...]
> the global mailing lists (wikipedia-l, foundation-l) and make sure
> people are notified within the community worldwide.  Everyone loves a

Howcome we have Jimbo on this list? :-o (d*mned, I was planning to
start a campaign against you. Better choose another forum for that,
then ;-)

/Habj

Re: 100K

> [...]
> the global mailing lists (wikipedia-l, foundation-l) and make sure
> people are notified within the community worldwide.  Everyone loves a

Hm...  har någon gjort det här? Har inte sett något på wikipedia-l i
alla fall, om jag inte är blind. Tycker att någon som var med när
räknaren slog över på sexsiffrigt är mera lämpad än jag.

/Habj