2015年9月維基媒體亮點

Andrew Sherman
呢篇文為維基媒體網誌2015年9月嘅亮點摘錄。

https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Highlights,_September_2015/yue

目錄:

凡爾賽宮無人機攝影
維基媒體項目里程碑:瑞典文維基百科達二百萬篇文章
我學到嘅嘢:阿根廷嘅維基百科教育計劃
九月時,我哋愛古蹟
重新想像維基媒體基金會嘅撥款
維基百科非常活躍編輯嘅人數穩定落來——同我哋一齊探究數據
我應唔應該為一篇維基百科文章畀錢呢?

--
Andrew Sherman
Digital Communications | Wikimedia Foundation

*E:* [hidden email]
*WMF:* ASherman (WMF) <https://meta.wikimedia.org/wiki/User:ASherman_(WMF)>