Abuz de putere administrator

Radio Reintregirea
Buna ziua!

 Doresc sa atrag atentia asupra unui abuz de putere  din partea administratorului MIHAI ANDREI.
 Acest lucru vine in urma modificarilor (de bun  simt) ce le-am adus articolului referitor la Andrei Andreicut, arhiepiscopul  Alba Iuliei. As vrea sa atrag toodata atentia asupra caracterului rau voitor si  partinitor pe care il are contnutul textului aferent arhiepiscopului Andrei  Andreicut.
 Speram intr-o rezolvare rapida a situatiei, spre  folosul celor ce au incredere in veridicitatea postarilor de pe Wikipedia.

Multumim,
 Reintregirea

Re: Abuz de putere administrator

Iulian Dogariu-2
Bună ziua,

Dacă aveţi motive să credeţi că un administrator a abuzat de puterile
sale, vă rog să adăugaţi o notă în pagina
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Reclama%C5%A3ii, împreună cu
dovezile ce indică aceste abuzuri. Înainte de asta, ar fi de dorit să
încercaţi să rezolvaţi disputa scriind direct utilizatorului Mihai
Andrei, aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Discu%C5%A3ie_Utilizator:Mihai_Andrei
.

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
 GPG Key ID: 0x92B1C594

 -- "Live as if you were to die tomorrow.
 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)