Aktywne Projekty

Maciej Dobrut
Bardzo proszę o zgłaszanie aktywnych projeków na stronę:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Vuvar1/Aktywne_Projekty  .
Sam zacząłem już przebierać wsród takowych ale szybciej będzie jak
chętni sami się zgłoszą.

Po co? No cóż ogłoszenie z nagłówka Poczekalni w sprawie zgłaszania
art. do wikiprojektów pozostaje mało zauważalne. Przydało by  się
stworzyć listę aktywnych projektów i ułatwić zgłaszającym dostęp do
nich (obecnie aktywnych jest pewnie 1/3 i i często nie ma sensu tego
robić) w postaci linków bezpośrednio z Poczekalni. Rozumiem, że nie
odciąży to specjalnie poczekalni, ale IMO to krok w dobrym kierunku- w
sytuacjach w których jest to możliwe art. będą się zajmowały osoby
zainteresowane tematem i obeznane z min.

Proszę więć o zgłoszenia/ Pozdrawiam...
Vuvar

Re: Aktywne Projekty

Marek Kozakowski
W dniu 8 grudnia 2008 14:51 użytkownik Maciej Dobrut
<[hidden email]> napisał:
> [...]
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Vuvar1/Aktywne_Projekty  .
> Sam zacząłem już przebierać wsród takowych ale szybciej będzie jak

Świetna inicjatywa, mam nadzieję, że w zda egzamin w praktyce. Już
dopisałem 2 wikiprojekty, za których aktywność ręczę :).

Re: Aktywne Projekty

Robert Drózd

Dnia 8 grudnia 2008 Maciej Dobrut napisał:

> [...]
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Vuvar1/Aktywne_Projekty  .
> Sam zacząłem już przebierać wsród takowych ale szybciej będzie jak

Zastanawiam się nad kryterium które wybrałeś: "3 edycje w tygodniu" -
prawie żaden projekt ich nie spełnia.

Liczy się chyba nie tyle aktywność w samym projekcie ile to, że na
wpis w dyskusji projektu zareaguje odpowiednia liczba osób, tzn że na
stronie dyskusji nie ma wpisów bez odpowiedzi.

Robert Drózd
wikipedia : http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd
e-mail    : rdrozd/at/sgh.waw.pl
blogi     : www.webaudit.pl/blog * vroobelek.iq.pl * biblijny.blox.pl

Re: Aktywne Projekty

Maciej Dobrut
W dniu 8 grudnia 2008 15:09 użytkownik Robert Drózd
<[hidden email]> napisał:

> [...]
> wpis w dyskusji projektu zareaguje odpowiednia liczba osób, tzn że na
> stronie dyskusji nie ma wpisów bez odpowiedzi.

Masz racje, to z 3 edycjami zbedne- usune. Pozdrawiam
Vuvar

Re: Aktywne Projekty

Beata X
może przy okazji byśmy wywalili nieaktywne portale ze strony głównej ?
Beax

> [...]

> sytuacjach w których jest to możliwe art. będą się zajmowały osoby
> zainteresowane tematem i obeznane z min.

Re: Aktywne Projekty

Maciej Dobrut
W dniu 8 grudnia 2008 17:00 użytkownik Bea <[hidden email]> napisał:
> może przy okazji byśmy wywalili nieaktywne portale ze strony głównej ?
> Beax

Dobrze by było, tylko trzeba ludziom dac czas (z 2-4  tyg.) Jesli
bedzie zgoda na to, to oprocz info o portalach dla poczekalni dam
takie info w TO i w lokalnych. Pozdrawiam...
Vuvar

Re: Aktywne Projekty

W dniu 8 grudnia 2008 14:59 użytkownik Marek Kozakowski
<[hidden email]> napisał:

> Świetna inicjatywa, mam nadzieję, że w zda egzamin w praktyce. Już
> dopisałem 2 wikiprojekty, za których aktywność ręczę :).
>
> Awersowy

Też tak myślę, bo np. ja nie mając czasu niestety nie wchodzę do
poczekalni zbyt często, żeby powyciągać sobie błędy z chemii, biologii
i innych nauk przyrodniczych. Dopisałem: Wikiprojekt:Chemia,
Wikiprojekt:Genetyka i biologia molekularna oraz Wikiprojekt:Nauki
medyczne.

Re: Aktywne Projekty

Maciej Dobrut
> Dobrze by było, tylko trzeba ludziom dac czas (z 2-4  tyg.) Jesli
> bedzie zgoda na to, to oprocz info o portalach dla poczekalni dam
> takie info w TO i w lokalnych. Pozdrawiam...

Mialo byc projektach dla Poczekalni
Vuvar

Re: Aktywne Projekty

Agnieszka Kwiecien
W dniu 8 grudnia 2008 17:16 użytkownik Maciej Dobrut
<[hidden email]> napisał:

> Mialo byc projektach dla Poczekalni

Właśnie :) Tak samo na tej stronie jest wspomniane najpierw o
aktywnych projektach, a potem pojawia się słowo "portal". Warto
jednoznacznie napisać o co chodzi. Przy czym w przypadku projektów
same ich strony mogą się często nie zmieniać, ważne żeby w dyskusji
był ruch.

Nova, Agnieszka Kwiecień

Re: Aktywne Projekty

Beata X
po prostu proponuję, żeby to zrobić wspólnie
i dla wikiprojektów i dla portali (przy okazji)

bo jedno z drugim jest powiązane, choć czemu innemu służy.
Wikiprojekt nie jest martwy, jeżeli działa po cichu (ale skutecznie) i na
jego stronach nie trwają waśnie - ważne, żeby w ciągu 24h ktoś odpowiedział
na zadane pytanie, pokierował ect
Portal sam w sobie nie musi być aktualizowany co tydzień, bo może
aktualizowane są strony z których ciągnie (patrz: Portal Warszawa). Dla mnie
portal jest graficzną wizytówką wikiprojektu, ale mam świadomość, że różnie
to bywa (zaszłości historyczne).
I jeszcze jedno - sama obecność wpisanych w wikiprojekt osób aktywnie
działających na codzień na wiki, nie oznacza, że projekt żyje, bo niektorzy
wpisują się wszędzie ... i na tym w zasadzie kończą działalność na rzecz
wikiprojektu.

Jeśli uważacie, że aktywność portali lepiej rozpatrzeć osobno i
kiedyindziej, to ok - nie będę się upierać.

A co do czasu, proponuję - ze względu na świąteczne szaleństwo - dać czas do
końca roku...

Beax

W dniu 8 grudnia 2008 18:52 użytkownik Agnieszka Kwiecien <
[hidden email]> napisał:

> [...]
> jednoznacznie napisać o co chodzi. Przy czym w przypadku projektów
> same ich strony mogą się często nie zmieniać, ważne żeby w dyskusji

Re: Aktywne Projekty

ABX-2
W dniu 8 grudnia 2008 19:21 użytkownik Bea <[hidden email]> napisał:
> po prostu proponuję, żeby to zrobić wspólnie
> i dla wikiprojektów i dla portali (przy okazji)

też tak uważam, pewne propozycje co do sposobu uznania były
zaproponowane tutaj: http://tinyurl.com/63xhe3 i można jedno z drugim
połączyć

ABX

Re: Aktywne Projekty

W dniu 8 grudnia 2008 19:21 użytkownik Bea <[hidden email]> napisał:

> A co do czasu, proponuję - ze względu na świąteczne szaleństwo - dać czas do
> końca roku...
>
> Beax

Też tak myślę, na początku stycznia na spokojnie by się dopięło
wszystkie guziki:)

Re: Aktywne Projekty

Beata X
po świętach to ja akurat mam kłopot z dopinaniem guzików, ale to tak na
marginesie :-))

Beax

W dniu 8 grudnia 2008 19:37 użytkownik Karol Głąb
<[hidden email]>napisał:
> Też tak myślę, na początku stycznia na spokojnie by się dopięło
> wszystkie guziki:)
>
> Karol007

Re: Aktywne Projekty

Beata X
Ale może dać ogłoszenie na TO ?
o tym wpisywaniu
bo widzę, że kolega nieśmiały...

Beax

> [...]

> sytuacjach w których jest to możliwe art. będą się zajmowały osoby
> zainteresowane tematem i obeznane z min.

Re: Aktywne Projekty

Maciej Dobrut
W dniu 9 grudnia 2008 20:39 użytkownik Bea <[hidden email]> napisał:
> Ale może dać ogłoszenie na TO ?
> o tym wpisywaniu
> bo widzę, że kolega nieśmiały...
>
> Beax

Dam koło polnocy- czekalem az w koncu bedzie jakas decyzja w sprawie
tych nieaktywnych portali na glownej, coby obie rzeczy w jednym
akapicie dac, a ze nie ma - dam o samej poczekalni. Pozdrawiam..
Vuvar