Arnold Buzdygan

Tomasz Ganicz
Chodzą słuchy, że Arnold Buzdygan, niedoszły kandydat na prezydenta RP i
osoba znana ze wszczynania procesów sądowych z byle powodu chce założyć
Wikipedii lub komuś kto za Wikipedię "odpowiada" sprawę cywilną, w
związku z odmową skasowania hasła o jego osobie. W związku z tym:
*Proszę mu nie podawać żadnych adresów, numerów telefonu itp. danych
osobowych własnych ani nikogo innego spośród znajomych z Wikipedii
*Nie informować go komu może założyć sprawę - niech sam sobie szuka
adresów - po co mu ułatwiać życie
*Proszę na jego ataki wysyłane na osobiste konta mailowe nie reagować
agresją, nie tytułować go w obraźliwy sposób itp. bo to może dać mu
powód do złożenia pozwu o obrazę osobistą - najlepiej jest po prostu
zignorować jego maile i na nie w ogóle nie odpowiadać, a przy zaczepkach
przez komunikatory wpisać go na listę zablokowanych. Ignorowanie nie
jest w Polsce zagrożone żadną karą, zaś obraza osobista - tak.

Pozdrowienia

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek

Re: Arnold Buzdygan

Tomasz Maciejewski
Dnia 07-01-2006 o 11:23:29 Tomek "Polimerek" Ganicz <[hidden email]>
napisał:

> [...]
> przez komunikatory wpisać go na listę zablokowanych. Ignorowanie nie
> jest w Polsce zagrożone żadną karą, zaś obraza osobista - tak.

Właśnie wczoraj do mnie zagadał i zażądał skasowania treści. Oczywiście
odmówiłem. Potem zażądał adresu korespondencyjnego, na który mógłby mi
przesłać jakiśtam nakaz sądowy. Oczywiście mu nie dałem, to powiedział, że
zadzwoni do mnie prokurator, itepe.

Tomek (6-01-2006 20:36)
hm.. za co niby ma mnie ścigać?
Arnold Buzdygan (5176712) (6-01-2006 20:37)
za publiczne zniesławienie mnie poprzez umieszczenie szkalującego mnie
artykułu na wikipedii

Śmieszne trochę. ;p

Ponton