Automatisk overførsel af billeder til Commons?

Automatisk overførsel af billeder til Commons?

Simon Wedege Petersen
Hej,

Da jeg for et par år siden, uploadede de første billeder til
Wikipedia, fik jeg tilbudt at få den overført til Commons, hvilket de
så er blevet.

Mens jeg havde glemt alt om dette og commons, har jeg uploadet en del
billeder, som nu ligger på den danske Wikipedia side.

Er der nogen der ved hvordan man får dem overført til commons, uden at
jeg skal hente dem alle sammen ned på computeren og copy/paste alle
informationerne på billederne?

Det ville være mere praktisk, hvis dette kunne lade sig gøre.

Min profil på Wikipedia:
http://da.wikipedia.org/wiki/Bruger:Kirjapan

Min profil på Commons:
http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Kirjapan