Białowieża

jurij16
Witam serdecznie!

Chociaż od dłuższego już czasu obserwuję tą listę, zawsze jakoś brakowało mi
czasu na napisanie wiadomości tutaj. No ale zawsze muś byc ten pierwszy raz
;)  Zwłaszcza, że po dłuższej nieobecności wracam do aktywnego edytowania
Wikipedii.

Spodobał mi się pomysł opisania polskich miejscowości. Zwracam jednak uwagę
na możliwe dublowanie się haseł przy generowaniu ich przerz boty. Poniższe
artykuły dotyczą przecież tej samej miejscowości:

- http://pl.wikipedia.org/wiki/Białowieża_(województwo_podlaskie)
- http://pl.wikipedia.org/wiki/Białowieża

Re: Białowieża

Paweł Dembowski
> [...]
> na możliwe dublowanie się haseł przy generowaniu ich przerz boty. Poniższe
> artykuły dotyczą przecież tej samej miejscowości:

Wystarczy wtedy zintegrować te hasła a z ujednoznacznienia pozostawić
przekierowanie.

--
Ausir
Wikipedia, wolna encyklopedia

Re: Białowieża

blueshade
On Wed, 25 Jan 2006 [hidden email] wrote:

> [...]
> na możliwe dublowanie się haseł przy generowaniu ich przerz boty. Poniższe
> artykuły dotyczą przecież tej samej miejscowości:

no zgadza się, bo to jest _ten_ _sam_ artykuł... (zwróć uwagę na
"przekierowano z" na górze strony)...

pozdrowienia,
   blueshade.

--
"Butch chased after the mailman. Through the force of habit, he'd put his
return address on the package. A distinct no-no when mailing body parts to

Re: Białowieża

PB-6
> [...]
> na możliwe dublowanie się haseł przy generowaniu ich przerz boty. Poniższe
> artykuły dotyczą przecież tej samej miejscowości:

Wypadek przy pracy :-) Jeśli nikt tego nie machnie od razu, to
zintegruję te dwa hasła w nocy i zostawię redirect w tym pierwszym.

A w ogóle to i te polskie miejscowości to świetny pomysł, i te
francuskie (i włoskie) -- wyrazy uznania dla pomysłodawców i wykonawców,
w tym dla Tsca za "czarną roBOTę", a Ausira za PR :-) Już do kilku albo
i kilkanastu francuskich udało mi się coś pododawać, w planach dalsze.
Niesamowite uczucie, że w jakiejkolwiek wiosce Francji ktoś się urodził,
umarł albo mieszkał, to plwiki ją ma :-)

Pozdrowienia,

  Bansp

Re: Białowieża

Paweł Dembowski
> no zgadza się, bo to jest _ten_ _sam_ artykuł... (zwróć uwagę na
> "przekierowano z" na górze strony)...
> pozdrowienia,
>    blueshade.

Teraz tak, bo już zintegrowałem :).

--
Ausir
Wikipedia, wolna encyklopedia
http://pl.wikipedia.org

Re: Białowieża

Daniel Miłaczewski

  Od: jurij16:
> [...]
Poniższe
  > artykuły dotyczą przecież tej samej miejscowości:

  W tym przypadku jest to jeden artykuł (drugi) z pierwszego jest
przekierowanie. Tego typu działania z przekierowaniami mogą ewentualnie
wymagać ingerencji ręcznej.

  DanielM

.

Re: Białowieża

jurij16
>   W tym przypadku jest to jeden artykuł (drugi) z pierwszego jest
> przekierowanie. Tego typu działania z przekierowaniami mogą ewentualnie
> wymagać ingerencji ręcznej.
>
>   DanielM

No teraz już jest przekierowanie ;) ale były wcześniej 2 artykuły, które
zintegrował Ausir.

Re: Białowieża

Tomasz Sienicki
On Wed, 25 Jan 2006 14:13:12 +0100, banssp-Re5JQEeQqe8AvxtiuMwx3w wrote:

> [...]
> planach dalsze. Niesamowite uczucie, że w jakiejkolwiek wiosce Francji
> ktoś się urodził, umarł albo mieszkał, to plwiki ją ma :-)

 W planach jest zrobienie listy "do tej miejscowości linkują
 następujące artykuły" (z odsianiem gmin, disambigów, etc), co powinno
 ułatwić nam linkowanie i integrację materiału.

--tsca