Bill Kaulitz

Michał Buczyński
Zabezpieczyłem po raz drugi hasło o Billym Kaulitzu z uwagi na
nieustanne wandalizmy. Proszę o zastanowienie przed odbezpieczeniem.

Osobiście zaczynam reagować alergicznie na wszystko związane z
[[Tokio Hotel]], chociaż poza Wiki nie widziałem tego chyba na oczy.

Pozdrawiam,
a.m.

Re: Bill Kaulitz

Adam Dziura
Dnia Wed, 18 Jan 2006 15:50:00 +0100, Aegis Maelstrom <[hidden email]>
napisał:

> Proszę o zastanowienie przed odbezpieczeniem.

Ale zawsze można zabezpieczać dla niezarejestrowanych. A nie dla
wszystkich.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://mojaopera.9g.pl

Re: Bill Kaulitz

Michał Buczyński

> Dnia Wed, 18 Jan 2006 15:50:00 +0100, Aegis Maelstrom
<[hidden email]>

> Ale zawsze można zabezpieczać dla niezarejestrowanych. A nie dla
> wszystkich.

O, to ta opcja już działa!

Przepraszam, ale jeszcze niedawno, choć już po jej ogłoszeniu, nie
miałem jej dostępnej.

Pozdrawiam,
a.m.