Biuletyn 1-2012 (24)

patryk.matyjaszczyk
Witam. Ukazało się właśnie najnowsze wydanie reaktywowanego Biuletynu Stowarzyszenia Wikimedia Polska. Do czytania pod tym adresem:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2012_%2824%29

Z tego miejsca chciałbym gorąco podziękować:
- Encemu,
- Ali Z,
- Magalii,
- Tarowi Lócesilion,
- Przykucie,
- Azureusowi,
- Mrnr84201,
- Karolowi Karolusowi,
- Inetcie,
- Remedios44,
- CLI,
- Polimerkowi,
- i Tommy'emu Jantarkowi (kolejność związana z kolejnością artykułów)
za napisanie tych artykułów i przywrócenie Biuletynu do "życia" :) Dzięki wielkie, bez Was by się to nie udało :)

Jednocześnie bardzo dziękuję Novej za wsparcie mnie przy realizacji pomysłu wskrzeszenia Biuletynu oraz za złożenie i przygotowanie archiwalnego numeru 1-2011 (23) za ubiegły rok. Dzięki wielkie :)
Archiwalne wydanie do przeczytania pod tym odnośnikiem:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2011_%2823%29

Pozdrawiam i zapraszam do lektury,
Plogi

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Paweł Zaręba
Gratulacje i dalszego zapału na przyszłość.

Pablo000

W dniu 16 maja 2012 21:42 użytkownik patryk.matyjaszczyk <
[hidden email]> napisał:

> [...]
> archiwalnego numeru 1-2011 (23) za ubiegły rok. Dzięki wielkie :)
> Archiwalne wydanie do przeczytania pod tym odnośnikiem:

dr Paweł Zaręba

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Karol Głąb
W dniu 2012-05-16 21:51, Paweł Zaręba pisze:
> Gratulacje i dalszego zapału na przyszłość.

Apeluję o pilnowanie odpowiadania pod cytatem a nie nad. Ostatnio jest
to niestety coraz częstsze.

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Paweł Zaręba
W dniu 16 maja 2012 22:49 użytkownik Karol Głąb <[hidden email]>napisał:

> [...]
>
>  Gratulacje i dalszego zapału na przyszłość.
>>

> Apeluję o pilnowanie odpowiadania pod cytatem a nie nad. Ostatnio jest to

Wynika to z konfiguracji programów mailowych. W Googlemailu automatycznie
odpowiedź lokuje się na samej górze, i ma to pewną logikę.

Pablo000

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Stan Zurek

> Wynika to z konfiguracji programów mailowych. W Googlemailu automatycznie
> odpowiedź lokuje się na samej górze, i ma to pewną logikę.

I dlatego właśnie tym bardziej należy zwracać uwagę co się cytuje. Bo
przecież pod spodem może być 4 strony tekstu - co przez grzeczność dla
kilkudziesięciu (?) czytelników tej listy należy po prostu wyciąć i
zostawić TYLKO to co naprawdę należy zacytować.

Pozdrawiam

Zureks

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Aneta

[...]

Hej dzięki za podziękowania, ale mam pytanko. Wchodząc na link do biuletynu
nie widzę całej zawartości. Wygląda to tak jakby wszystkie artykuły nie były
dodane a biuletyn wygląda na nieukończony. Czy tak to ma wyglądać czy
problem tkwi u mnie??
A i tak na marginesie Inetta przez 2x t się pisze :D

Inetta

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Maciej Szostek
W dniu 17 maja 2012 10:03 użytkownik Aneta <[hidden email]> napisał:

> Wygląda to tak jakby wszystkie artykuły nie były
> dodane a biuletyn wygląda na nieukończony. Czy tak to ma wyglądać czy
> problem tkwi u mnie??

tu źle:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2012_%2824%29
a tu ok:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2012_(24)

maciek szostek (piastu)

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

/
| A i tak na marginesie Inetta przez 2x t się pisze :D

Inetto, podejrzewam, że wszystko jest poprawnie: Inetta, Inetty, Inetcie,
Inettę, Inettą, Inetcie, Inetto, ale jeśli się mylę, to mnie poprawcie.

        Uszanowanie, Janusz "Ency" Dorożyński

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Aneta

Inetto, podejrzewam, że wszystko jest poprawnie: Inetta, Inetty, Inetcie,
Inettę, Inettą, Inetcie, Inetto, ale jeśli się mylę, to mnie poprawcie.

        Uszanowanie, Janusz "Ency" Dorożyński

To nie chyba temat dyskusji, ale proszę wybrać formę przez 2x t. Byłoby mi
miło. I dziękuję za podesłanie poprawnego linka do biuletynu teraz wszystko
wyświetla się odpowiednio;-))

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

W dniu 2012-05-17 06:46, Paweł Zaręba pisze:

> Wynika to z konfiguracji programów mailowych. W Googlemailu automatycznie
> odpowiedź lokuje się na samej górze, i ma to pewną logikę.

No ja zawsze przestawiam sobie pozycję kursora, tnę cytaty do
najistotniejszych fragmentów i problemów nie ma.

Pozdr.,

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Karol Głąb
W dniu 2012-05-17 12:36, Karol Głąb pisze:

> No ja zawsze przestawiam sobie pozycję kursora, tnę cytaty do
> najistotniejszych fragmentów i problemów nie ma.

[OFF TOPIC]

Zapomniałem, nie ma w tym żadnej logiki. Polecam przeczytanie tego
fragmentu (poniżej) w naturalnej kolejności czytania w języku polskim:

---------------------
 > A spróbuj to teraz przeczytać zrozumieć.

Re: [WikimediaPL-l] Biuletyn 1-2012 (24)

Agnieszka Kwiecien
2012/5/16 patryk.matyjaszczyk <[hidden email]>:
/
> [...]
> Archiwalne wydanie do przeczytania pod tym odnośnikiem:

Dziękuję Plogi i cieszę się bardzo z tego nowego numeru :-)

Chciałabym jeszcze podziękować Zureksowi za humorystycznego Wicka,
którego przygotował w tak krótkim czasie.

Co do poprawnego linku do Biuletynu, to proponuję utrzymać zwyczaj
tworzenia przekierowania bez nawiasów:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2012_24

Analogiczne linki działają dla numerów archiwalnych.

Pozdrawiam,
Agnieszka
--
Nova, Agnieszka Kwiecień

/
| To nie chyba temat dyskusji,

Nie ja rozpocząłem tak podwątek :-))

| ale proszę wybrać formę przez 2x t. Byłoby mi miło.

To mamy problem - czy jako piszący polskojęzyczni mamy czynić tobie miło czy
raczej trzymać się poprawności językowej. Ja oczywiście nie muszę być dla
ciebie i kogokolwiek jakimkolwiek autorytetem, ale prof. Marcin Bańko
twierdzi, że z nielicznymi wyjątkami w imionach i ogólniej rzeczownikach
grupa z podwójnym tt wraz z końcówką fleksyjną w miejscowniku zwykle
przechodzi w -tcie (http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=6398).

> [...]

twierdzi, że z nielicznymi wyjątkami w imionach i ogólniej rzeczownikach
grupa z podwójnym tt wraz z końcówką fleksyjną w miejscowniku zwykle

Oj rety oczywiście że odmienia się tak jak napisałeś czyli w -tcie , ale nie
chodzi mi o odmianę. Każdy sobie wymyśla sobie jakiś Nick i chce aby każdy
poprawnie go używał a nie spolszczał. Nie chciał byś aby twoje pseudo
zostało przekręcane bo po nim ludzie poznają Ciebie i widzą twój wkład
pracy. Ineta i Inetta to mogą być zupełnie dwie różne osoby. Dlatego
chciałam sprostować wpis.
Czy twój problem został rozwiązany??

Uszanowanie dla Ciebie Ency i dziękuję za wykład poprawnej polszczyzny
Inetta

Re: [WikimediaPL-l] Ciekawe znaki w tytułach stron (było o biuletynie)

Marcin Cieslak-3
> tu źle:
> http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2012_%2824%29
> a tu ok:
> http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2012_(24)
> maciek szostek (piastu)

Żeby było ciekawie, oba te adresy są teoretycznie tożsame...

(...)

> Co do poprawnego linku do Biuletynu, to proponuję utrzymać zwyczaj
> tworzenia przekierowania bez nawiasów:
>
> http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/1-2012_24

Zwolennikom stosowania znaków specjalnych w tytułach stron polecam
- nie zawsze to działa tak, jak chcielibyśmy....

//Saper

Re: [WikimediaPL-l] Ciekawe znaki w tytułach stron (było o biuletynie)

Robert Drózd-2
Dnia 18 maja 2012 Marcin Cieslak napisał:

> Zwolennikom stosowania znaków specjalnych w tytułach stron polecam
> - nie zawsze to działa tak, jak chcielibyśmy....

A czy koniecznie w tytule musi być numer i rok? Bo 1/2012 to się
kojarzy ze styczniem. Nie wystarczy sam numer?
http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuletyn/24
Biuletyn numer 24 (już 24!) i wszystko jasne.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Rdrozd * http://swiatczytnikow.pl :)

/
| Czy twój problem został rozwiązany??

Nie. Proszę o wybaczenie, zrozumiałe jak tuszę wobec mojej kondycji, gdyż
zapewne niedowidzę - gdzie było napisane "Ineta"?

| Uszanowanie dla Ciebie Ency i dziękuję za wykład poprawnej polszczyzny

Proszę uprzejmie, szanowna Inetto.

        Z poważaniem, Janusz "Ency" Dorożyński

/
| A czy koniecznie w tytule musi być numer i rok? Bo 1/2012 to się kojarzy
ze
| styczniem. Nie wystarczy sam numer?

Bez różnicy. Gorzej jest ze stroną kategorii, bo odsyłacze są na niej
posortowane niechronologicznie. Chciałem wstawić DEFAULTSORT do kodu, ale
większość jest zabezpieczona. Przydało by się też wstawić przejścia pomiędzy
numerami, ale jak wyżej to na szczęście robota nie dla mnie.

        Uszanowanie, Janusz "Ency" Dorożyński, członek stowarzyszenia

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Maciej Szostek
W dniu 18 maja 2012 10:37 użytkownik Dorożyński Janusz

W pierwszym mailu tego wątku, dwa dni temu..

msz (piastu)

Re: Biuletyn 1-2012 (24)

Tommy Jantarek
W pierwszym watku zostało napisane "Z tego miejsca chciałbym gorąco
podziękować: (...) - Inetcie, "

Jest to ja zauważono już miejscownik od Inetta. Czy można juz zakończyć tę
czczą dyskusję?

Tommy Jantarek