Blic vijest iz svijeta: Maraton na katalonskoj vikipediji

Blic vijest iz svijeta: Maraton na katalonskoj vikipediji

Slaven Kosanovic
Ucenici srednjih skola u Kataloniji, samoinicijativno se organizuju u maratonu pisanja clanaka za katalonsku Vikipediju. Trenutno je katalonska Vikipedija premasila 78.000 clanaka.

OK i mi smo imali inicijativa kao ona ljetos sa maturskim radovima... Mozda ne bi bilo lose da vi koji ste tamo u Beogradu, a i po drugim gradovima, zadjete malo po srednjim skolama i polijepite neke letke o Vikipediji... Obicne fotokopije, ne treba nista narocito... Ovdje u Barsi sam vidjao po fakultetima letke fotokopije u stilu: Pridruzi se katalonskoj Vikipediji, isl... sa kratkim upustvima o uredjivanju, kako se pravi link, masna i iskosena slova, podnaslovi, itd...

Slaven

Re: Blic vijest iz svijeta: Maraton na katalonskoj vikipediji

Marko Pokrajac-2
Pre neki dan sam se setio da bih svoj maturski iz srednje škole mogao da ubacim u obliku članka! O kakvom članku bi se radilo, neću (za malo da napišem ne ću) da vam kažem da me ne bi preduhitrili. :)

Poki

2007/9/23, Slaven Kosanovic <[hidden email]>:
[...]

Драган Сатарић
Замислио сам хиљаду нових чланака у стилу већине нових чланака који се појављују на нашој Википедији и већ два дана гутам Валеријану.

Re: Blic vijest iz svijeta: Maraton na katalonskojvikipediji

Bojan Kalkan

Letoske sam otvorio temu na forumu mog fakulteta o Wikipediji i odziv je bio izuzetno slab (tek nekoliko reply-ja). Pricao sam o akciji sa seminarskim radovima, portalima (mislio sam da cu spominjanjem portala:tenis da ih malo zagolicam, ali nista; momcima i devojakama je lakse da cestitaju na svakom uspehu ovih nasih tenisera u temi od 30 strana, nego malo da dodaju koji redak teksta).

Mislio sam da nekako popricam sa svojim profesorima i asistentima da se pridruze ako nadju vremena, ali kada prodje ispitni rok)

Dodao bih da smo slabi sto se tice fizike, hemije, geografije (i posle 3 godine clanci o nekim drzavama su klice, a clanci oko 40 americkih saveznih drzava se sastoje iz 3 reda, zastave i sablona).

I ne mogu a da ne spomenem da sam namestio portal:Srbija da se osvezava nedeljno, ali mi je ponestajalo clanaka za izabrane biografije i ideja za slike nedelje.

Re: Blic vijest iz svijeta: Maraton na katalonskojvikipediji

Драган Сатарић
Славене ево гледам данашње чланке Аксл Роуз, Слађана Матејевић, Паломар, Пајевић, итд и већ ми коса опада у праменовима. Ко ће прво клинцима да објасни да није довољно шта лупе из главе и да морају бити мало писмени, па онда синтакса ... ма већ ми се скупља киселина.

Re: Blic vijest iz svijeta: Maraton na katalonskojvikipediji

Slaven Kosanovic
Pa takve brisemo bez rasprave, uglavnom nocu, da niko ne galami... :) Vecina poslije i zaborave da su ih napisali. :)  Cuvaj kosu i kontrolisi kiselinu, izadji ponekad sa zenom negdje na veceru i uzivaj... A mozda ti se poslije i "posreci", sto bi rek'o Crni. :) Ej, sorry ne bih da budem neotesan, ali danas sam nesto raspolozen iako je ovdje vrijeme upisano...

Poz.

Slaven

2007/9/25, Dragan Sataric <[hidden email]>:
[...]

Ма видим чита се ноћу, а онда чланци

Андраш III
Ласло IV
Андраш II
Иштван IV
Бела III
Ласло II
Иштван III
Гејза II
Бела II
Иштван II
Ласло I

остану непипнути. И рецимо да су нам неки средњошколци то оставили. Шта онда? Што радници преко дана сазидали то вила по ноћи порушила.

За моје праменове немој да се бринеш! Имам Хед енд шолдерс!!! Можда ми се и посрећи :)