Bulk-opplasting av bilder til Wikimedia Commons? (fwd)

Bulk-opplasting av bilder til Wikimedia Commons? (fwd)

Thomas Gramstad-2
Hei,

Jeg videresender spørsmål fra Oslo Byarkiv, som ønsker å
donere et stort antall bilder i det fri og til Wikipedia.
Svarer noen på dette?

Mvh,

Thomas Gramstad
[hidden email]

Re: Bulk-opplasting av bilder til Wikimedia Commons? (fwd)

Lehre
HEi
forsøk dette
samle alle bildene i en katalog på din pc f.eks. oslobilder
start nettleser
klikk på send
klikk vedlegg legg ved fil(er)
marker katalogen oslobilder
klikk send
mvh
kurt vidar lehre

Re: Bulk-opplasting av bilder til Wikimedia Commons? (fwd)

Stig Meireles Johansen
Se http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Batch_uploading for mer
informasjon og spesielt
http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Guide_to_batch_uploading