Buna ziua!

max`house dany
As dori si eu sa va intreb despre e-mailul care l-am primit de la dumneavostra, in legatura cu premiul castigat. Eu as putea ajunge in Brasov sa ridic coletul de la firma dumneavoastra dar pentru asta as avea nevoie de datele firmei si de nr.-ul de telefon al d-lui Bita Cosmin.
  Va multumesc! si astept raspunsul dvs si sa imi precizati si in cat timp as putea sa-l ridic.

Re: Buna ziua!

Iulian Dogariu-2
Salutări,

Acel „concurs" organizat de Wikipedia este o păcăleală; Bita Cosmin nu
e asociat în vreun fel cu Wikipedia. Vă rog nu trimiteţi bani sau date
personale acelui individ.

Cu stimă,

Iulian Dogariu
[[ro:Utilizator:Iulianu]]

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)