Quantcast

Buna ziua

Prisacaru Gh. MireL
doresc sa public un anunt pe lista :

Doi frati cautam camera dubla Londra in zonele Ealing, Acton, Greenford, Brentford, Hanwell, West Drayton, Heston, Yeading  - 07774232719

Răspuns: Buna ziua

Petre Rau
Stimate Domn,

Nu inteleg cum de solicitarea aceasta mi-o adresati mie sau a ajuns din greseala la mine!

________________________________
 De la: Prisacaru Gh. MireL <[hidden email]>
Către: [hidden email]
Trimis: Joi, 5 Ianuarie 2012 2:23:29
Subiect: [Wikiro-l] Buna ziua

doresc sa public un anunt pe lista :

Doi frati cautam camera dubla Londra in zonele Ealing, Acton, Greenford, Brentford, Hanwell, West Drayton, Heston, Yeading  - 07774232719

Re: Răspuns: Buna ziua

Lucian Simionescu
Buna ziua! Nu inteleg cum a ajuns la dvs. nici macar nu e a mea l-am primit si eu azi dimineata, nu stiu de ce.NU cunosc problema din mesajul acela.

________________________________
Nu inteleg cum de solicitarea aceasta mi-o adresati mie sau a ajuns din greseala la mine!

________________________________

Re: Răspuns: Buna ziua

Strainu
Domnilor, primiți aceste mesaje pentru că sunteți abonați la lista de
discuții a Wikipediei în limba română. Dacă doriți să vă dezabonați,
mergeți la https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikiro-l

Domnule Prisacaru, am aprecia dacă ați folosi alte mijloace pentru
anunțurile de mică publicitate pe care doriți să le publicați.

Mulțumesc,
  Utilizator:Strainu

În data de 5 ianuarie 2012, 11:18, Lucian Simionescu
<[hidden email]> a scris: