CLI w TVP

Powerek38
Hej!

Chyba jeszcze nikt tu o tym nie pisał, a więc ja się wyrwę :) Jutro o
14:30 nasz znany i lubiany kolega Adam "CLI" Kliczek będzie gościem
programu "Zapraszamy na Kawę", emitowanego w ramach pasma wspólnego we
wszystkich regionalnych stacjach TVP, wchodzących w skład projektu TVP
Regionalna (https://pl.wikipedia.org/wiki/TVP_Regionalna).

Przypominam też, że po 9:00 Masti i Borys będą w radiowej Jedynce.

Re: CLI w TVP

Adam Kliczek
Powerek38 jak zwykle na straży wewnętrznej promocji, dzięki. :)

Trzymajcie za mnie kciuki - to będzie mój debiut pod drugiej stronie
obiektywu. ;)

*Adam Kliczek*
tel. (+48) 519-520-107
https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography

W dniu 14 stycznia 2014 21:09 użytkownik Powerek38 <[hidden email]>napisał:

> [...]
> Regionalna (https://pl.wikipedia.org/wiki/TVP_Regionalna).
>
> Przypominam też, że po 9:00 Masti i Borys będą w radiowej Jedynce.

Re: CLI w TVP

Tomek Gazeta.pl
Podrzućcie później linki do retransmisji dla ludu pracującego ;)

E.