Citeva intrebari practice

Timoschenko
Stimati domni/stimate doamne,

m-am inregistrat astazi (31.12.08) la Wikipedia - ca utilizator (nu m-am
lamurit daca se procedeaza si la inregistrari ca eventual autor de
articole).

Intrebarile mele:

1) care este procedura (pas cu pas) a postarii unui articol in Wikipedia? Nu
am gasit indicatii in acest sens si v-as fi recunoscator sa-mi spuneti unde
gasesc indicatii despre cum sa procedez;

2) unde am loc sa ma prezint? In pagina Dvs scrie:

"În ce domenii aţi dori să contribuiţi? Poate să fie specialitatea
dumneavoastră sau un domeniu pentru care aveţi o pasiune aparte. Aveţi la
dispoziţie propria pagină de utilizator (vedeţi sus de tot unde scrie
Cogitator) în care să vă prezentaţi pe scurt dacă doriţi."

Nu am gasit insa pe pagina de preferinte un loc unde sa dau datele mele
(presupun totusi ca ar fi util si cinstit acest lucru).

3) cum sa procedez daca doresc sa fiu activ (postari de articole, sau
eventual discutii) si in alte limbi decit limba romana? E nevoie sa reiau
toata procedura de inregistrare (cu UserName, Parola, etc,etc)? Sau ramina
valabila inregistrarea de acum?

Decamdata atit. V-as ramine indatorat pentru un raspuns (cel mai practic tot
pe calea e-mail-ului)

Cu multe multumiri anticipate,

Dipl.-Ing. Alex. Timoschenko

Köln, Germania

E-Mail: [hidden email]

Re: Citeva intrebari practice

Iulian Dogariu-2
Bună ziua, înainte de toate vă urez bun venit şi un an nou fericit!

1) Un ghid despre cum se creează o nouă pagină în Wikipedia găsiţi la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cum_să_creez_o_pagină . Alte
ghiduri utile mai puteţi găsi la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Portal:Comunitate , mai ales în secţiunea
"Editare".

2) Ca wikipedist vă puteţi crea pagina proprie de prezentare, e
suficient să mergeţi la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Utilizator:Cogitator (unde Cogitator e
numele Dv de utilizator), să apăsaţi Creează şi să scrieţi prezentarea
Dv.

3) Puteţi fi activ la orice ediţie Wikipedia în altă limbă, fără să
mai înregistraţi din nou. E suficient să intraţi cu contul Dv de
utilizator şi parola de la Wikipedia în română. Contribuţiile vor
apărea sub numele Dv, fireşte.

Iulian Dogariu                           http://www.jayomega.net/
GPG: 0xB364B5AE              {jabber|mailto}:iulianu at gmail.com

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)