Dać komuś palec...

Ejdzej Wikipedysta
Palec:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Deletion_requests/File:Justyna_Steczkowska_singing_04.jpg

Ręka:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:Contributions/109.233.92.63

Tak się kończy uleganie grzecznym prośbom i usuwanie poprawnie
licencjonowanych zdjęć, bo przecież te kilka lepszych zostanie.
Niedługo zostaną jedynie te z oficjalnym imprimatur managera
piosenkarki.

--
Wikipedysta:A.J.

Re: Dać komuś palec...

Artur Fijałkowski
W dniu 29 października 2012 23:24 użytkownik Ejdzej Wikipedysta
<[hidden email]> napisał:

> [...]
> licencjonowanych zdjęć, bo przecież te kilka lepszych zostanie.
> Niedługo zostaną jedynie te z oficjalnym imprimatur managera

A od kiedy management ma prawo wysuwać żądania usunięcia legalnie
zrobionych zdjęć?

Pozdro
AJF/WarX

Re: Dać komuś palec...

Ejdzej Wikipedysta
W dniu 30 października 2012 10:16 użytkownik Artur Fijałkowski
<[hidden email]> napisał:
> A od kiedy management ma prawo wysuwać żądania usunięcia legalnie
> zrobionych zdjęć?

Żądać sobie zawsze mogą, ale od kiedy (przy wsparciu autora zdjęc i
bardzo wyrozumiałego admina) udało się usunąć kilka (pojęcia nie mam
dlaczego: nic w nich nie było szczególnego) to najwidoczniej nabrali
przekonania, że takie żądania są skuteczne.

No ale póki co trafiła kosa na kamień i mam nadzieję, że na tym się
cała sprawa skończy.

--
Wikipedysta:A.J.

Re: Dać komuś palec...

Stan Zurek
> A od kiedy management ma prawo wysuwać żądania usunięcia legalnie
> zrobionych zdjęć?

Może nie ma prawa usuwać, ale ma prawo poprosić o usunięcie. Jak
jakieś moje zdjęcia znajdowałyby się na Commons, na których wyszedłbym
brzydko, to też poprosiłbym o ich usunięcie. Z jakiej racji trzymać
takie zdjęcia na Commons? Żeby komuś zrobić na złość?

Commons to nie śmietnik - wrzucajmy tam zdjęcia, które coś sobą reprezentują...

Pozdrawiam

Zureks

Re: Dać komuś palec...

Ejdzej Wikipedysta
W dniu 30 października 2012 10:24 użytkownik Stan Zurek
<[hidden email]> napisał:
> Może nie ma prawa usuwać, ale ma prawo poprosić o usunięcie. Jak
> jakieś moje zdjęcia znajdowałyby się na Commons, na których wyszedłbym
> brzydko, to też poprosiłbym o ich usunięcie. Z jakiej racji trzymać

Zgłoszenie nie brzmiało "JS wygląda tu nieszczególnie, usuńcie
proszę", tylko "brak zezwolenia od managementu na rozpowszechnianie"
(i to jeszcze wrzeszczące capslockiem). Do tego wcześniejszego
częściowo uznanego zgłoszenia też dopiero jakiś przypadkowy
wikipedysta dorabiał takowe uzasadnienie.

--
Wikipedysta:A.J.