Dobrodošlica

Ivan Nador
Primećujete da imamo svakodnevno veliki broj novih korisnika. Neophodno je da dobiju onaj mejl dobrodošlice - to nemoram da objašnjavam - zašt.

Meni treba po pola sata i više da im poželim "Dobrodošlicu". Verovatno moja "tehnologija" nije najnovija ali
ili bi trebalo napraviti bota
ili da se malo masovnije uključimo u dobrodošlicu.

Tj. u prevodu MOLIM ZA POMOĆ!

Goldi

Re: Dobrodošlica

Sasa Stefanovic
Па причали смо већ о овоме, а мислим да би могли поново. Већ постоји бот који поставља добродошлице, али знам да се већина раније противила овоме. Шта сада мислите о томе ??

--
Саша Стефановић
mail: [hidden email]

Re: Dobrodošlica

Djordje Stakic-3
To bi mogao da bude bot koji ce vestacki da potpise
nekog administratora, cisto da novi korisnik ne provali odmah
da mu je poruku poslao bot.

On 5/31/07, Sasa Stefanovic <[hidden email]> wrote:

> [...]
> Шта сада мислите о томе ??

> da dobiju onaj mejl dobrodošlice - to nemoram da objašnjavam - zašt.

Re: Dobrodošlica

Ivan Nador
Može umesto potpisa i vikimedija-tim ili tako nešto.
A da se pričalo o ovome ...opet nisam pazio na času!
:-)

On 5/31/07, Djordje Stakic <[hidden email]> wrote:
> [...]

> Шта сада мислите о томе ??

> da dobiju onaj mejl dobrodošlice - to nemoram da objašnjavam - zašt.

Re: Dobrodošlica

Kašterović Slobodan
Па причало се и намјерном не слању добродошлице тј. "плављења"
корисничке стране.

Разлог: Да би се лакше могле пратити промјене свјеже направљених налога.

Да ли то има смисла  и да ли тако треба да (п)остане - не знам.

Каштер

--

pozdrav/mfg

Slobodan Kasterovic

Lönsstr. 2a
64850 Schaafheim

Telefon: +49 (0)6073 740748
Telefax: +49 (0)1212 511257494
Mobil:   +49 (0)174 8582314
e-Mail:  [hidden email]

Diese E-Mail enthaelt vertrauliche und/oder rechtlich geschuetzte
Informationen. Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese
eMail irrtuemlich erhalten haben, informieren Sie bitte sofort den
Absender und vernichten Sie diese Mail. Das unerlaubte Kopieren
sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht gestattet.

Ovo elektronsko pismo sadrzi povjerljive i/ili pravno zasticene informacije.
Ako vi niste u zaglavlju navedeni primalac ili ste ovo el. pismo dobili greskom,
obavezno informisite posiljaoca i unistite ga.
Kopiranje ili prosljedjivanje drugima je izricito zabranjeno.

Re: Dobrodošlica

Јован Вуковић
Ја сам за бота. А потпис може да буде тим википедије, или да насумично потпише неког администратора. Али онда би требало направити да пише нешт типа: Уколико имате неких питања обратите се овде (ово овде би водило на неку страницу као што је Тг/Помоћ или неку новонаправљену)

Re: Dobrodošlica

Горан Обрадовић
Бот наравно.

Током 31.5.07., jovan vukovic <[hidden email]> је написао:
[...]

Драган Сатарић
Добродошлица има смисла и веома је пожељна. Ја се још увек сећам сопственог осећаја кад ми је Нина пожелела добродошлицу.

Бот има смисла због губљења времена, међутим треба оставити нечије реално име. То оставља добар и реалан утисак контакта са живом особом. Ми немамо тренутно тим за добродошлицу, ја сам раније радио део тога па се мало уморио, касније преузели други као што то сад ради Иван, што значи да је тај тим био неформалан.

После овог разговора на овој листи мислим да је ред да се на Тргу покрене расправа:
           бот или тим за добродошлицу

и ако прође бот онда питање:
           анонимни бот или са нечијим именом

а ако прође тим за добродошлицу:
          ко улази у тим

[S][S]Re: Dobrodošlica

Filip Maljković
+1 za bota.

S tim sto bih ja malo izmenio dobrodoslicu tako da nema potrebe da se
iko potpisuje. Mozda bi delovalo malo bezivotno, tj. vestacki, ali bar
ne bi bilo dileme oko toga ko je zapravo ostavio poruku kao i ko se
zapravo obraca u njoj. S druge strane, ni nasumicno izabiranje
administratora koji zele da se nadju u tom "timu" ne deluje kao lose
resenje.

Inace, koliko znam, postoji bot samo za slucaj kada korisnik napravi bar
jednu izmenu. Za pracenje pravljenja korisnickih naloga, trebalo bi
napraviti posebnog bota. Ne bi trebalo da bude mnogo tesko.

Filip