Dwa artykuły o Wiki na dziś

Cancre-2

Re: Dwa artykuły o Wiki na dziś

Przykuta
> Podrzucam, może jeszcze nie widzieliście:
>
> http://technologie.gazeta.pl/internet/1,113840,12600133,Polska_najlepiej_oznaczona_geograficznie_z_calej_Wikipedii.html
>
> http://historiaimedia.org/2012/10/01/czytelne-zasady-wspolpracy-archiwow-z-wikipedia/
>
> Cancre

Właśnie przyglądałem - Kenraiz wrzucił już na WP:WWM. Jakiś bug w przypadku es wiki - przesunięte koordy. Na hiszpańskiej Wikipedii jest ok, więc przy wrzucaniu na mapę musiał gość się machnąć dla sporej liczby punktów :).

http://visual.ly/wikipedia-map?view=true

Re: Dwa artykuły o Wiki na dziś

Powerek38
Hej!

Wybaczcie, to pewnie nie miejsce, ale po prostu muszę wykorzystać tę
okazję (artykuł o oznaczeniach geograficznych), żeby zachęcić wszystkich
chętnych do dołożenia swojej małej cegiełki do tego aspektu Wiki.
Istnieje coś takiego jak Wikiprojekt Geolokalizacja, w którym kilku
pasjonatów (w tym niżej podpisany) chodzi po artykułach i dodaje
brakujące współrzędne. Oczywiście zapraszamy do współpracy. Ale byłoby
już też super, gdyby każdy, kto tworzy artykuły o obiektach mających
jakieś konkretne położenie na mapie (kościół, stadion, miasto, góra,
stacja kolejowa itd.) pamiętał(a) o dodaniu współrzędnych nawet tylko do
swojego własnego artykułu. Już to bardzo ułatwi nam pracę, bo naprawdę
potem ustalenie współrzędnych parę lat po powstaniu artykułu wymaga
czasem dość kłopotliwego szukania w dziwnych miejscach :)

Jeśli ktoś nie wie, jak się za to zabrać, gdzie i jak szukać itd.,
zapraszam na strony Projektu Geolokalizacja lub bezpośrednio do mnie -
to naprawdę nie jest trudne, zwłaszcza jeśli ktoś jest w stanie znaleźć
dany obiekt np. na Google Maps czy OpenStreetMap.

Z góry dzięki :)

Pozdrawiam!

Powerek38