Dwie relacje z odsłonięcia pomnika Wikipedii

Dwie relacje z odsłonięcia pomnika Wikipedii

Natalia Szafran-Kozakowska-3
Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć jak to podczas odsłonięcia pomnika
Wikipedii było, linki do dwóch relacji:
- na blogu WMF
http://blog.wikimedia.org/2014/11/05/the-wikipedia-monument-unveiling/
- na blogu Stowarzyszenia
http://blog.wikimedia.pl/2014/10/relacja-z-odsloniecia-pomnika-wikipedii-w-slubicach/http://blog.wikimedia.pl/2014/10/relacja-z-odsloniecia-pomnika-wikipedii-w-slubicach/

Jednocześnie zachęcam do czytania bloga Stowarzyszenia - od miesiąca
pojawiają się na nim regularnie informacje związane z działaniami
Stowarzyszenia, ciekawymi pomysłami w projektach, ciekawszymi wydarzeniami
w polskich i zagranicznych Wikimediach. Mam nieskromną nadzieję, że notki
te mogłyby was zainteresować i zainspirować!

Jeśli chcielibyście o czymś przeczytać, albo sami macie ochotę zamieścić
notkę na temat czegoś, co robicie - bardzo proszę o kontakt. Ten blog, jak
i biuro prasowe, jest dla was!

Natalia Szafran-Kozakowska
user:Magalia
Kierownik Biura Prasowego Stowarzyszenia Wikimedia Polska

Re: Dwie relacje z odsłonięcia pomnika Wikipedii

Borys Kozielski-2
A jest możliwość subskrybowania przez e-maila? lub chociaż RSS?

tel. 602218851
Fundacja "Otwórz się"
http://otworzsie.org.pl

W dniu 6 listopada 2014 11:24 użytkownik Natalia <[hidden email]>
napisał:

> [...]
> user:Magalia
> Kierownik Biura Prasowego Stowarzyszenia Wikimedia Polska

Re: Dwie relacje z odsłonięcia pomnika Wikipedii

o - jest RSS:
http://blog.wikimedia.pl/feed/

tel. 602218851
Fundacja "Otwórz się"
http://otworzsie.org.pl

W dniu 6 listopada 2014 15:43 użytkownik Borys Kozielski <
[hidden email]> napisał:

> [...]
>
> Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć jak to podczas odsłonięcia pomnika

Re: Dwie relacje z odsłonięcia pomnika Wikipedii

Tez poproszę o RSS

[hidden email]> napisał:

> [...]
> wydarzeniami

> jak

Re: Dwie relacje z odsłonięcia pomnika Wikipedii

Maciej Król
Borys wyżej podał - http://blog.wikimedia.pl/feed/

Z poważaniem,

Maciej Król