Editorul de articole Wikipedia

Silviu Bogan
Am observat ca exista o mare diferenta intre editorul de articole de pe ro.wikipedia.org si cel de pe en.wikipedia.com ( mult mai profesional ) . Nu stiu care este cauza dar ar fi minunat daca si cei ce scriu articole pe ro.wikipedia.org sa aiba acces la acelasi editor .

Multumesc !

Re: Editorul de articole Wikipedia

Iulian Dogariu-2
Salutări,

Atunci cînd spuneţi „editor", vă referiţi la o persoană cu acest rol,
sau la un software de editare? :-)
Ar trebui să ştiţi că la Wikipedia oricine poate fi editor, chiar şi
Dv., şi puteţi face asta chiar şi fără să vă creaţi cont. Cei de la
Wikipedia engleză au mai mulţi contribuitori activi, de aceea
calitatea articolelor lor este indiscutabil mai bună decît cea a alor
noastre.

i.

Iulian Dogariu http://www.jayomega.net/
GPG: 0x92B1C594 {jabber|mailto}:iulianu at gmail.com

 -- "Live as if you were to die tomorrow.
 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)