Edycja w [[antysemityzm]]

Bartłomiej B.
Może mi ktoś wyjaśnić sens tej edycji?
https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Antysemityzm&curid=14082&diff=38129602&oldid=38127595
W tej chwili to ostatnia wersja.

Zgłaszam tutaj, bowiem nie mogę gdzie indziej: jestem zablokowany w
pl.wiki, więc nie mogę tego sam poprawić ani zgłosić via Zgłoś błąd.
Na IRCu na kanale #wikipedia-pl też mam bana od dawna; prosiłem o
ściągnięcie, ale wpedzich napisał "Póki żyję, nie odbanuję".
Fantastyczny przykład zakładania dobrej woli, chłodnego nastawienia i
ogólnej uprzejmości...
https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Pro%C5%9Bby_do_administrator%C3%B3w&oldid=37728017#Pro.C5.9Bba_o_odblokowanie_na_kanale_.23wikipedia-pl

Jeśli nie macie nic przeciwko, będę zgłaszał tutaj różne poprawki i
błędy, zauważone przeze mnie w pl.wiki.

b.

--
[[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"

Re: Edycja w [[antysemityzm]]

Bartosz Dziewoński
Wygląda na przypadkowe kliknięcie "cofnij", skąd ten wściekły ton? Cofnąłem i zapytałem użytkownika.

--
Matma Rex

Re: Edycja w [[antysemityzm]]

Bartłomiej B.
On Fri, Dec 13, 2013 at 23:31:15 +0100, Bartosz Dziewoński wrote:
> Wygląda na przypadkowe kliknięcie "cofnij", skąd ten wściekły ton? Cofnąłem i zapytałem użytkownika.

"Wściekły ton"? Gdzie zauważyłeś "wściekły ton"?

b.