Erişim engeli

Vito Genovese
An itibarıyla Vikipedi'ye giremeyen varsa diye bu listeye de bir not düşmek istedim.

Sabah 8.45 civarında tüm Vikipedi sürümlerini etkileyen, yani wikipedia.org etki alanı adına yönelik bir erişim engeli konmuş. wikimedia, wikidata vb. etki alanlarımızda sorun yoktu. DNS kullananlar açabiliyor, kullanmayanlar ise siteyi açamıyordu.

Sonradan BTK'nın bir idari tedbir uyguladığı anlaşıldı:

https://twitter.com/basakpurut/status/858199877003751426

Şu an BTK'nın sitesinde yapılan sorgulamada ilgili idari tedbir hâlen görünüyor olsa da, engel kısmen kalkmış görünüyor. TTNET ve D-Smart kullanan arkadaşlar girebildiklerini söylerken, Turkcellciler hâlen giremediklerini bildiriyorlar.

Şimdilik bildiklerimiz bunlar.

Vito

Re: Erişim engeli

tezcan aslan
Attığın mesaj için teşekkürler Vito Genovese,ben Yaratmayıcı~~trwiki.Bu ara hiç Vikipedi’ye giremiyorum.

Windows Posta cihazından gönderildi

A B

Re: Erişim engeli

A B