Esperanta renkontiĝo dum Vikimanio 2019

KuboF Hromoslav
Saluton.

Por tiuj, kiuj partoprenos Vikimanion 2019 en Stokholmo, Svedio:

Mi proponas renkontiĝon de esperantistoj - same kiel ni kutime faras dum
Vikimanioj. La tempo kaj la loko estos deciditaj kiam plikonkretiĝos, kiu
partoprenos.

Se vi jam nun intencas veni, enskribiĝu kiel eble plej frue ĉe
https://wikimania.wikimedia.org/wiki/2019:Esperanto_meetup

PS: Daŭre eblas aliĝi al Vikimanio mem:
https://wikimania.wikimedia.org/wiki/Special:MyLanguage/Registration

Amike
KuboF Hromoslav

Re: [ELiSo] Esperanta renkontiĝo dum Vikimanio 2019

Ziko van Dijk-3
Kara KuboF,

dankon pro la iniciato! Mi mem bedauxrinde ne povos veturi al
Vikimanio en tiu cxi jaro. Mi deziras al vi cxiuj bonan renkontigxon.

Sincere
Ziko