Esperanza

Habj-2
Nån som har pejl på vad Esperanza på enwiki är för nåt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Esperanza

Re: Esperanza

Jon Harald Søby-2
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Esperanza

--
Best regards,
Jon Harald Søby

Website - http://www.alqualonde.com/
Wikipedia - http://no.wikipedia.org/wiki/Bruker:Jhs
MSN messenger - [hidden email]

Re: Esperanza

Habj-2
On 4/8/06, Jon Harald Søby <[hidden email]> wrote:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Esperanza

Det är ungefär samma som det står på kategorisidan, fast lite mera
utförligt. Ingen som har någon förstahandskunskap, skvaller, något?

Re: Esperanza

Stefan-52
--- habj <[hidden email]> wrote:

> Det är ungefär samma som det står på kategorisidan,
> fast lite mera
> utförligt. Ingen som har någon förstahandskunskap,
> skvaller, något?
>
> /habj

Det verkar vara sammanslutning som hjälper till att ta
ett break från wikistressen och lite hjälp med sånt
som inte är direkt artikelrelaterat. Länkarna på sidan
tycker jag visar det. De har dessutom ett eget forum:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Esperanza/Coffee_lounge

/StefanB

Tired of spam?  Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com