Estraranoj de UEA verkas Vikipedion

KuboF Hromoslav
Saluton.

Jen la mesaĝo de Fernando Maia Jr., nova estrarano de UEA. Dum sia
kandidatiĝo li menciis, ke li volas utiligi Vikipedion por informi pri
Esperanta kulturo. Laŭ mi tre laŭdinda afero, kvankam ni verte observu la
artikolo(j)n kaj iom helpu pri Vikipediaĵoj, ekzemple referencoj. Mi jam
ligis la artikolon al Vikidatumoj.

Amike
KuboF Hromoslav