Etablering af mobil håndboldbane i parken.

Etablering af mobil håndboldbane i parken.

Harry Ritz
Jeg har lige været sygemeldt med influenza,( måske ideernes øjeblikke ) da
fik jeg den tanke, at der kunne etableres en mobil håndboldbane i parken, så
vi fik den håndboldbane af international mål. Hvad tilskuer angår var det
også dækkende.
Kunne det ikke være en ide at lade nogle arkitekter udarbejde nogle forslag.
Det kan lade sig gøre med en motorbane så en håndboldbane kan da ikke udgør
det store problem.
Derved kunne VM i håndbold planlægges.
Håber at høre om mit forslag har nogen ideværdi for jer.

Med venlig hilsen
Solveig Ritz

Re: Etablering af mobil håndboldbane i parken.

Kåre Thor Olsen
Hej Solveig

On Thu, Feb 08, 2007 at 10:02:10AM +0100, Harry Ritz wrote:

> [...]
> vi fik den håndboldbane af international mål. Hvad tilskuer angår var det
[...]

Du har skrevet til encyklopædien Wikipedia, ikke til Parken.  Du kan sikkert
finde den rigtige e-mail-adresse vha. en søgemaskine.  Wikipedia kan ikke
hjælpe yderligere.

--
Mvh. Kåre Thor Olsen - http://da.wikipedia.org/