Fotografie Wikipedia plus facsimil anexat

Fotografie Wikipedia plus facsimil anexat

William Totok
Doamnelor si domnilor, în revista "Tricolorul", nr. 1586, editia din 16.06.2009 si apoi in revista "România Mare", anul XX, Nr.986, 19.6.09, a aparut un articol plin cu invective la adresa mea. Articolul a fost ilustrat cu fotografia mea care a fost preluata de pe Wikipedia (editia romana - http://ro.wikipedia.org/wiki/William_Totok).
Deoarece fotografia respectiva nu este autorizata de mine si a fost publicata pe pagina dv. va rog s-o eliminati.
Va multumesc pentru întelegere si astept sa dati curs solicitarii mele.
Cu stima,
William Totok

PS. anexez in facsimil textul din cele doua publicatii.

Re: [Ticket#2009062010023973] Fotografie Wikipedia plus facsimil anexat

Wikimedia Information Team
Domnule William Totok,

Mulţumim pentru mesaj.

Vă informăm că imaginea a fost eliminată de la Wikipedia în urma solicitării
dumneavoastră, deoarece a fost adăugată cu încălcarea politicii Wikipedia privind
libertatea de utilizare a imaginilor.

Cu toată consideraţia,
Andrei Stroe, administrator Wikipedia.

06/20/2009 23:05 - William Totok wrote:

> [...]
> Cu stima,
> William Totok
>
> PS. anexez in facsimil textul din cele doua publicatii.

Cu stimă,

Andrei Stroe

----
Wikipedia - http://ro.wikipedia.org
----
Responsabilitate limitată: Răspunsurile la toate mesajele trimise la această
adresă sînt date de voluntari şi nu trebuie considerate ca fiind poziţia oficială
a Fundaţiei Wikimedia. Pentru a purta o corespondenţă oficială vă rugăm să
contactaţi operatorii sitului <http://www.wikimediafoundation.org>.