Fotomässan

Jan Ainali
Hej!

Förrförra året när fotomässan var i Stockholm hade vi en monter där och fick ganska bra respons. Nu är det snart dags igen och jag skulle vilja pejla lite om hur intreset är för att hjälpa till i montern då. Det är 22-24 november och man behöver såklart inte skriva på för alla dagarna. Det är en framför allt en chans för oss att försöka värva nya fotografer till Commons, men också förklara fria licenser och värva nya medlemmar.

--
Jan Ainali

Bli medlem i Wikimedia Sverige: 100 kr till bankgiro 5822-9915 (skriv "Medlemsavgift, namn, adress och epost")

http://se.wikimedia.org

Re: Fotomässan

Jan Ainali
Kul!

Jag har påbörjat en projektsida här. Lägg gärna till dig i listan så att vi kan se om vi får ihop ett fullt team.

https://se.wikimedia.org/wiki/Projekt:Fotom%C3%A4ssan_2013