Quantcast

Fw: Situatie informatii Gabriel Petru Vlase

Fw: Situatie informatii Gabriel Petru Vlase

Bogdan Chiscoci

Re: Fw: Situatie informatii Gabriel Petru Vlase

Gheorghe Zugravu
Stimate Bogdan Chiscoci,

am postat mesajul dvs. pe pagina special dedicată pentru aceasta de pe
Wikipedia România.
Puteți urmări și interveni în discuția de aici:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cafenea#Gabriel_Vlase

cu respect,
/zg

În data de 22 octombrie 2010, 11:58, Bogdan Chiscoci
<[hidden email]> a scris: