Fwd: 20. Przystanek Woodstock

Borys Kozielski-2
Przekazuję zaproszenie, które ma moją prośbę otrzymaliśmy od WOŚP.
Dotyczy udziału w Festiwalu Przystanek Woodstock 2014.
Pozdrowienia

Borys Kozielski
telefon: 602218851

Re: Fwd: 20. Przystanek Woodstock

Tomasz Ganicz
Na listę nie przejdą załączniki. Borysowi chodzi o to, że jest
możliwość pojechania w tym roku na Woodstock. Tylko muszą być chętni +
trzeba szybko zaproponować jakąś ofertę co się ma dziać na naszym
ewentualnym stoisku.

Od ekipy, która by tam miała pojechać, jest oczekiwanie, że na stoisku
muszą być dużury przez cały czas trwania festiwalu i musi być jakiś
pomysł co tam się będzie działo.

Ktoś jest chętny? Jakby był to stowarzyszenie by mogło pewnie pokryć
koszty takiego wyjazdu.

W dniu 9 czerwca 2014 13:09 użytkownik Borys Kozielski
<[hidden email]> napisał:

> Przekazuję zaproszenie, które ma moją prośbę otrzymaliśmy od WOŚP.
> Dotyczy udziału w Festiwalu Przystanek Woodstock 2014.
> [...]

Dawid Skalec
Na Woodstock pojedzie Zespół I (odwiedzimy Kostrzyn nad Odrą 31 lipca). W
takim razie pasowałoby przedłużyć Wikiekspedycje ze względu na to ze
Woodstock kończy się dopiero 2 sierpnia. Albo nawet opóźnić wyjazd: nie 21
ale 23 lipca.

Ja zgłaszam się jako chętny. Podczas dyżuru można zaoferować:

   - wskazówki przy edytowaniu Wikipedii
   - krótkie lekcje o działaniu Wikipedii
   - możliwość rozdawania małych gadżetów Wikipedii i ulotek informacyjnych
   o możliwości oddania 1% podatku dla Wikipedii

Myślę ze nie będzie problemow z pokryciem kosztów bo wstępny budżet
tegorocznej Wikiekspedycji wydaje się wystarczający. A co do gadżetów to
sprawa do omówienia z panią Ania z która już jestem w kontakcie ws.
gadżetów na Wikiekspedycje. Pasowałoby wiec ich zamówić więcej.

*.:. Dawid Skalec – The Polish .:.*

> [...]
> pomysł co tam się będzie działo.
>
> Ktoś jest chętny? Jakby był to stowarzyszenie by mogło pewnie pokryć

Oni tam chcą, żeby być minimum od 29 lipca do 2 sierpnia przez cały czas na
stoisku od 10 do 21. Tak stanowi regulamin. Może dałoby się to tak
zorganizować, żeby przynajmniej jedna osoba była na stałe, lub się
zmieniać, wtedy inni mogliby wpadać jak im wygodnie. Oczekują wyznaczenia
jednej osoby odpowiedzialnej za stoisko. Potrzebny byłby namiot lub coś w
tym rodzaju, żeby zabezpieczyć się przez warunkami atmosferycznymi,
stoliki, krzesła itp.
Link do pobrania regulaminu:
https://copy.com/3vAmA4QdeqRm

tel. 602218851
Fundacja "Otwórz się"
http://otworzsie.org.pl

W dniu 9 czerwca 2014 17:11 użytkownik Dawid Skalec <[hidden email]>
napisał:

> [...]
> sprawa do omówienia z panią Ania z która już jestem w kontakcie ws.
> gadżetów na Wikiekspedycje. Pasowałoby wiec ich zamówić więcej.

Raczej 2 osoby na dyżur pamiętając poprzednie edycje tego festiwalu.

*.:. Dawid Skalec** – The Polish **.:.*
*Wikipedia − Wikimedia Foundation Inc.*

> [...]
> jednej osoby odpowiedzialnej za stoisko. Potrzebny byłby namiot lub coś w
> tym rodzaju, żeby zabezpieczyć się przez warunkami atmosferycznymi,

Bartłomiej B.
On Mon, Jun 09, 2014 at 17:11:47 +0200, Dawid Skalec wrote:

> [...]
>    - możliwość rozdawania małych gadżetów Wikipedii i ulotek informacyjnych
>    o możliwości oddania 1% podatku dla Wikipedii

Uprzejmie proszę o niewprowadzanie ludzi w błąd. 1% można przeznaczyć
na fundację Wikimedia Polska, która _NIE JEST_ Wikipedią.

Stowarzyszenie Wikimedia Polska jest OPP, ale nie Wikipedia -- to są DWIE KOMPLETNIE
RÓŻNE RZECZY, jak mi "uprzejmie" wyjaśniali prominentni członkowie
tegoż Stowarzyszenia:
https://pl.wikimedia.org/wiki/Dyskusja_u%C5%BCytkownika:Bart%C5%82omiejB

Cytaty:

"Wiki Stowarzyszenia to miejsce do dyskusji związanych z pracami
Stowarzyszenia a nie działalnością na Wikipedii."
 -- masti, członek Zarządu Stowarzyszenia, aktualnie skarbnik [1]

"(..) pytania należy zadawać pojedynczym osobom i że mają to być administratorzy
Wikipedii występujący w danym miejscu jako administratorzy Wikipedii,
a nie członkowie jakiegokolwiek stowarzyszenia, czegokolwiek nie
miałoby wpisanego w statucie."
 -- Tar Lócesilion, członek Komisji Wikigrantów [2]

[1] https://pl.wikimedia.org/wiki/W%C5%82adze
[2] https://pl.wikimedia.org/wiki/Wikigranty/komisja

Proponuję te cytaty umieścić na ulotkach i je rozdawać.
:-)

> (...)

b.

PS Nie toppostuj, to wbrew zaleceniom tej listy. Zob.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Netykieta_listy_dyskusyjnej#Odpowiadaj_pod_cytatem

--
[[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"

Re: Fwd: 20. Przystanek Woodstock

Dawid Skalec
Tak, przepraszam za mój błąd. Miałem na myśli Stowarzyszenie.

> [...]

> [[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
> uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"

Szymon Grabarczuk
Bartłomiej, wiemy, że jesteś śmiały przez internet, w odróżnieniu od
wystąpień "w realu".

W kampanii OPP promujemy podarowanie 1% podatku na Stowarzyszenie Wikimedia
Polska, polskiego partnera Wikimedia Foundation Inc., które promuje i
wspiera m.in. Wikipedię, m.in. poprzez refundację bibliografii artykułów.
Tak więc jest to 1% na Wikipedię i Dawid nie popełnił błędu.

Uprzejmie przypominam, że wg Polityki arbitrażu maile na oficjalnych
listach dyskusyjnych Wikimedia mogą być dowodami w sprawie rozpoznawanej
przez KA.

W dniu 9 czerwca 2014 19:54 użytkownik Dawid Skalec <[hidden email]>
napisał:

> Tak, przepraszam za mój błąd. Miałem na myśli Stowarzyszenie.

> [...]

Simo G.
[[user:Tar Lócesilion]]

Re: Fwd: 20. Przystanek Woodstock

Adam Kliczek

> DWIE

Witam,

Dawid jest świeżym członkiem polskiej społeczności Wikipedii, ale jest
aktywny i chętny do pracy. Z pewnością nie należy sądzić, że chciał kogoś
wprowadzić w błąd i myślę, że jako "świeżakowi" można mu wybaczyć te drobne
pomylenie pojęć. Jednocześnie mam nadzieję, że przez Woodstockiem będzie
już dobrze wiedział, co jest czym. ;)

*Adam Kliczek*
tel. (+48) 519-520-107
http://zatrzymujeczas.pl
https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography

Re: Fwd: 20. Przystanek Woodstock

Szymon Grabarczuk
Ależ nie pomylił pojęć, przecież naszym hasłem jest "1% podatku dla
Wikipedii" http://opp.wikimedia.pl/2014/ :)

Wszystko było dobrze, tylko reakcję kolegi B.B. oceniam jako przesadzoną.

On Mon, Jun 09, 2014 at 20:30:10 +0200, Tar Lócesilion wrote:
> Bartłomiej, wiemy, że jesteś śmiały przez internet, w odróżnieniu od
> wystąpień "w realu".

Hmmm? Co konkretnie masz na myśli? Nie uważam się za osobę nieśmiałą;
wielokrotnie brałem osobisty udział w spotkaniach wikipedystów na
Śląsku (zob. [1], [2], [3], [4] - wziąłem udział w każdym z w/w spotkań, co
mogą potwierdzić ich uczestnicy, np. Yarl; na spotkaniu w Teorii
Krzysiu robił też fotki; Krzysiu, jeśli to czytasz - gdzie one są? :-)).

Chętnie "wystąpię w realu", np. mogę przygotować jakąś prezentację o
tym, co uważam za poważne bolączki pl.wiki w zakresie podwójnych
standardów stosowanych przez jej administrację czy zniechęcające traktowanie
doświadczonych wikipedystów (na swoim przykładzie). Chętnie się
spotkam na żywo z Tobą, Farary czy kimkolwiek innym, jeśli tylko
wyrazicie na to ochotę. Być może zmieniłbyś wtedy swoją opinię o mnie?
Być może aktualnie bazuje ona na fałszywych przesłankach?

> [...]

administratorzy Wikipedii, a nie członkowie jakiegokolwiek
stowarzyszenia, czegokolwiek nie miałoby wpisanego w statucie."

To Twoje słowa [5], nie moje. Wynika z nich jednoznacznie, że
Wikipedia to jedno, a Stowarzyszenie Wikimedia Polska to drugie i nie
należy tych rzeczy mieszać.

> Uprzejmie przypominam, że wg Polityki arbitrażu maile na oficjalnych
> listach dyskusyjnych Wikimedia mogą być dowodami w sprawie rozpoznawanej
> przez KA.

To bardzo fajnie, ale jaki to ma związek ze mną? Toczy się jakaś
sprawa w KA z moim udziałem, o której nic nie wiem?

> (...)
>
> --
> Simo G.
> [[user:Tar Lócesilion]]

b.

Przypisy:
[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Atlas_wikipedyst%C3%B3w/Spotkania_w_Bytomiu/2011-01-15#Lista_obecno.C5.9Bci
[2] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikimaraton/Wikimaraton_Katowice_1
[3] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikimaraton/Wikimaraton_Katowice_3 (tu jest zdjęcie mojego autorstwa,
    nawiasem mówiąc, zrobione przed spotkaniem)
[4] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Atlas_wikipedyst%C3%B3w/wojew%C3%B3dztwo_%C5%9Bl%C4%85skie/Dzie%C5%84_Wikipedii_2014#Uczestnicy
[5] http://pl.wikimedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_u%C5%BCytkownika%3ABart%C5%82omiejB&diff=46034&oldid=45994

--
[[user:BartłomiejB]], zablokowany na 3 lata w pl.wiki, m.in. za próbę
uprzejmego przekonania administracji o słuszności zmiany z "Bradley"
na "Chelsea" w [[Bradley Manning]]

Re: Fwd: 20. Przystanek Woodstock

Wojciech Pędzich
Przenieście to do innego wątku albo na priv.

Wojtek

W dniu 2014-06-09 21:34, Bartlomiej B. pisze:

> [...]
>      nawiasem mówiąc, zrobione przed spotkaniem)

Wracając do tematu - propnuję, żeby zainteresowane osoby zgłosiły się
do Borysa bezpośrednio. Jak się uda zmontować ekipę, to będzie sens
wysłać zgłoszenie. Jak pisał Borys - to raczej musi być osobna ekipa,
nie bardzo da się to połączyć z Wikiekspedycją, choć oczywiście
Wikiekspedecja może wpaść na jeden/dwa dni na Woodstock.

W dniu 9 czerwca 2014 21:36 użytkownik Wojciech Pędzich
<[hidden email]> napisał:

> Przenieście to do innego wątku albo na priv.
>
> Wojtek

Re: Fwd: 20. Przystanek Woodstock

Dawid Skalec
Jeżeli się nie mylę to Borys tak nie pisał ale rozumiem ze będzie to
dodatkowa odpowiedzialność: namiot, stoliki, krzesła itd. Wolałbym dla tego
to zostawić innej grupie (jeżeli ona się znajdzie).