Fwd: Blokada użytkowników sieci Play

Stan Zurek
Hej,

Mógłby ktoś odpowiedzieć tej pani (poniżej). Z góry dzięki.

Pozdrawiam

Zureks

Re: Fwd: Blokada użytkowników sieci Play

Jakub K.
Ja wprawdzie czasu na zajęcie się tym nie mam ale zalinkuję do
instrukcji: http://old.nabble.com/Tworzenie-kont--blokada-Netii--p32920000.html

Plushy

Re: Fwd: Blokada użytkowników sieci Play

Wojciech Pędzich
Zajmę się. W końcu blokada to mój ekwilibrystyczny wyczyn.

Na przyszłość kieruj od razu do mnie, poproszę.

Wojtek

W dniu 2012-08-23 16:26, Stan Zurek pisze:

> Hej,
>
> Mógłby ktoś odpowiedzieć tej pani (poniżej). Z góry dzięki.
>
> Pozdrawiam
>
> Zureks

Cancre-2
Wybaczcie, ale maile nie powinny być upubliczniane, nawet jeśli nie
dotyczą żadnych prywatnych spraw. A już na na pewno nie z danymi autora
i jego adresem mailowym.
Czy jakiś admin listy może coś jeszcze z tym zrobić?

Cancre

Re: Fwd: Blokada użytkowników sieci Play

Awersowy
W dniu 23 sierpnia 2012 20:26 użytkownik Cancre <[hidden email]> napisał:
> [...]
> adresem mailowym.
> Czy jakiś admin listy może coś jeszcze z tym zrobić?

Zgadzam się. Niestety nic już nie można z tym zrobić (chyba że czegoś nie wiem).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy

/
> [...]
| adresem mailowym.
| Czy jakiś admin listy może coś jeszcze z tym zrobić?

Proszę was, a to niby dlaczego? Może jeszcze zakazać przedstawiania się? Ze
względu na moje dobro? Może lepiej wcześniej się zainteresować, czy sobie
tego życzę.

        Z uszanowaniem, Janusz "Ency" Dorożyński, mejl

Dnia 23-08-2012 o godz. 23:06 Dorożyński Janusz (4w) napisał(a):

> [...]
> Ze
> względu na moje dobro? Może lepiej wcześniej się zainteresować, czy sobie

Przyznam, że nie za bardzo rozumiem, co miałeś na myśli. O jakim "przedstawianiu się" piszesz i czego sobie nie życzysz?

Cancre

Re: Fwd: Blokada użytkowników sieci Play

Marcin Cieslak-3

> Przyznam, że nie za bardzo rozumiem, co miałeś na myśli. O jakim
> "przedstawianiu się" piszesz i czego sobie nie życzysz?

Janusz ma rację. Zureks otrzymał list w sprawie
dotyczącej Wikipedii i szuka rozwiązania problemu.
Równie dobrze adresatem mogła być dowolna osoba
z grona wikipedystów lub np. niniejsza lista.

Nie dajmy się zwariować - jako adresat listu
Zureks ma prawo zadecydować, jakie kroki dalej
podjąć.

//Saper

W dniu 2012-08-25 12:44, Marcin Cieslak pisze:
> Janusz ma rację. Zureks otrzymał list w sprawie
> dotyczącej Wikipedii i szuka rozwiązania problemu.
> Równie dobrze adresatem mogła być dowolna osoba
> z grona wikipedystów lub np. niniejsza lista.

I bardzo dobrze, wszyscy się konsultujemy w problematycznych kwestiach i
nie ma w tym nic złego. Przecież w ogóle nie chodzi o to, że zapytał nas
o zdanie! :-)

Chodzi tylko i wyłącznie o to, że zostały ujawnione imię i nazwisko +
adres tej osoby. Nie każdy może sobie życzyć, żeby dało się w prosty
sposób wygooglać jego powiązania z Wikipedią.

O czymkolwiek korespondencja by nie była, nie należy jej przesyłać dalej
(czytaj: upubliczniać) z tego rodzaju danymi. I tyle.

Cancre