Fwd: Cokoladne bananice - salji dalje

Djordje Stakic

---------- Forwarded message ----------
From: Visnja <[hidden email]>
Date: Apr 19, 2007 1:29 PM
Subject: Cokoladne bananice - salji dalje

NO PASARAN

OVO JE MOJ MAIL UPUCEN NJIMA

Postovani Starkovci I "pojedinci" .

Mozda ce Vas zacuditi naslov, ali sam resio da protestvujem I da povedem
mini kampanju protiv neodgovornog pojedinca koji je resio da promeni ime
jednog od najboljih proizvoda koje imate, I koji ujedno ima I ova zemlja.
Naravno radi se o Cokoladnim Bananicama.

Necu Vam reci da od malena kako udjem u radnju prvo sto potrazim je
Cokoladna Bananica, ne secam se da sam kreno na put bez jedno 10 Cokoladnih
Bananica, ujutru uz cigare I burek kupim I koju Cokoladnu Bananicu ..

U mojoj familiji smo generacijski kupovali Cokoladne Bananice, sa svim
devojkama sa kojima sam izlazio jeo sam  Cokoladne Bananice, Sada moja
supruga I moj sin jedu Cokoladne Bananice. U drustvu se uvek nadje koja
Cokoladna Bananica

Kad izlazim iz zemlje I ulazim u avion ja nosim Cokoladne Bananice. kada me
put povede u neku bivsu Yugoslovensku republiku ja im mamim "penu na usnama"
kad pred njima pojedem Cokoladnu Bananicu (ne nudim ih , cicija sam, pa sta
.)

I sad imate nekog genijalnog pojedinca iz marketinga koji je resio da
promeni ime Cokoladnoj Bananici.. moz' misliti . Sto ne promeni ime sebi,
psu.. (ne bih da idem bas licno)? Koliko blesav I koliko marketinski
neobrazovan mora covek biti I krenuti u jednu takvu kampanju ?

Mozda je pojedinac hteo da digne malo brend tako sto ce pricom o promeni
imena dici brend iako nema nameru da menja ime, to bi bilo strasno , jer bi
time pokazao da kompanija ima krajnje prezriv pogleda na potrosace I tretira
ih kao ovce..

Nije on sam kriv, kolektivno ste krivi.. pa zar niko zdravog razuma nije
digao glas protiv toga ? Zar nemate nikoga ko se iole razume u marketing ?
Da necete mozda sutra SMOKI da nazovete FLIPS Huh

Danas cu ovaj mail zajedno sa Vasim mailovima krenuti da sirim po internetu,
sa molbom da se ljudi ukljuce u akciju.

Ocekujem Vasu reakciju najkasnije 10 aprila 2007 , znaci posle praznika.

Ukoliko ne dodje do reakcije, ili dodje do nekog zavlacenja tipa
razmotricemo.. , kampanju cu dici na visi nivo tako sto cu upotrebiti "spam
mail baze" , obavestiti sve novine (licnim kontaktom I emailovima), I podici
sajt podrske Cokoladanim Bananicama.

Ustvari taj "pojedinac" ne jede Cokoladne Bananice, nikada ih nije jeo,
odrastao je na TWIX-u MARS-u M&M-u, misli da su Cokoladne Bananice stetne za
zube, liniju ili sta vec. I iz dubine duse ih prezire. Mislim da bih mogao
da vam sklopim psiholoski profil tog FANCI pojedinca . Neka on svoje fore
prodaje Evropi na koju se stalno poziva I koja mu je uzor..

Cokoladna Bananica moze da stane pored Ajvara, Tursije, Kajmaka, Sljivovice,
Kneza Milosa I da je ne bude stid..

Ustvari mozda je za njega I za Vas najbolje da "pojedinac" predje u
mesnopreradjivacku industriju ..za drugo nije.

S postovanjem,

+Nikola Sijan

P.s. Ovo je vrsta gradjanskog protesta.. pravno ne mozete nista ..
vec sam se raspitao . emailovi su vam javno ostavljeni na sajtu .

NO PASARAN

Re: Fwd: Cokoladne bananice - salji dalje

Ivan Nador
ovaj mejl sam dobio sa jedno tri četiri adrese...
i sad mislim ...nije to deo reklamne kampanje
važno je da se priča pa makar i negativno

Re: Fwd: Cokoladne bananice - salji dalje

Драган Сатарић
Kad sam ga prekjuce prvi put dobio, bilo mi je zanimljivo
juce jos i ovako i onako
ali danas mi je vec na nos izaslo

Током 20.4.07., Ivan Nador < [hidden email]> је написао:
[...]

Marko Pokrajac-2
Tolika frka oko bananice samo pokazuje da im je ovaj marketinski potez ustvari uspeo i sada zadovoljno trljaju ruke. Ja sve to ignorisem. Ne zelim da im budem deo profita.

Izgore mi sos!

Poki

Током 20.4.07., Dragan Sataric <[hidden email]> је написао:
[...]

Radoslav Gajic
Poki, kakve ideje imaš u vezi bloga?
Izvini što pitam.
Gaja,