Quantcast

Fwd: Re: SVETO TOEVSKI, DEUTSCHE WELLE

Dimce Grozdanoski
На следниов линк, http://www.dw.de/dw/article/0,,16254961,00.html може
да проследите интересен напис од Свето Тоевски за Википедија ...

Re: [Vikipedija] Fwd: Re: SVETO TOEVSKI, DEUTSCHE WELLE

Slobodan Jakoski
Стварно не разбирам како може да напише вака:

Потпрeтседателот на „Вики-Македонија“ Слободан Јаќоски вели: „Без никаков проблем успеавме во 2010 година во Фондацијата во Сан Франциско, да се регистрираме како ’Викимедија – ВикиМакедонија’, под уставното име на Република Македонија.

Јас ова никогаш не сум го рекол. Комунициравме по e-mail и не постои некој ваков запис од моја страна. Не знам и како го утнал името Вики-Македонија кога експлицитно му пишав неколку пати како се викаме.

Поздрав,

--
Слободан Јаќоски

http://nmp.com.mk
http://mk.wikipedia.org
http://flavrsavr.deviantart.com

Re: [Wikimedia-mk] [Vikipedija] Fwd: Re: SVETO TOEVSKI, DEUTSCHE WELLE

Dimce Grozdanoski
„Викимедија – „Вики-Македонија“, кај го најде ова?

Има уште многу работи кои немаат врска. Еве прилика да се реагира до dw
за да се поправи сликата која Свето ја пласира во јавноста.

Кој му даде да биде новинар/дописник на Свето? :)

On 24.09.2012 10:53, Slobodan Jakoski wrote:

> [...]
> http://mk.wikipedia.org
> http://flavrsavr.deviantart.com

Re: [Wikimedia-mk] [Vikipedija] Fwd: Re: SVETO TOEVSKI, DEUTSCHE WELLE

Facepalm.

Здраво, Слободан:

Ви благодарам за мејлот. Сметам дека не треба да ви паѓа во очи една незначителна грешка за името на вашата организација, ниту да ви пречи фактот што сум искористил само две реченици од една ваша изјава, која ми ја дадовте лани во една друга пригода и навистина не за Дојче Веле. Статијата воопшто не е предоминантно „идентитетски“ концепирана, туку како што вие наведувате во својот текст, во кој јас поместив повеќе од вашата изјава специјално за ДВ. Мислам дека бев во функција на вашите напори за растежот на Википедија, што и претставуваше цел на оваа статија.

2012/9/24 Dimce Grozdanoski <[hidden email] <mailto:[hidden email]>>

[...]

Ох, сега спокојно ќе спиеме, откако Свето ја извади гредата од нашите
очи а „незначителните грешки“ останаа да пливаат низ Интернет.