Fwd: Re: [Woodstock] EMERGENCY: Wikimedia

Fwd: Re: [Woodstock] EMERGENCY: Wikimedia

Przykuta
Puszczałem na TO, ale nic to nie dało. Parę tygodni temu się zobowiązaliśmy, że ktoś poprowadzi warsztat na Woodstock z Wikimediów. organizoatorzy stoiska (Fundacja Wolnego i Otartego oprogramowania, OpenStreetMap i okolice) z chęcią nas tam tez widzieli. Zobowiązał się Plogi, ale wypadł i nie ma nikogo, kto by go zastapił. na razie chęc wyrazili Niemcy i Czech oraz kierowca z wikiekspedycji, ale warsztatów nie poprowadzą - kierowca nie zna wikimediów, Niecy i Czech wiadomo - kwestie językowe. Nikt z nas tam nie jedzie?
Heh. Symptomatyczne jest to, że na tej imprezie wikimedian nie ma.

Przykuta

> Hej,
>
> Info z Wikimedia PL:
> "Niestety, wygląda na to, że naszej strony wolontariuszy brak.
> Napisałem do gościa z Wikimedia Deutchland, który był w swoim czasie
> zainteresowany, ale też nic nie odpisał"
>
> Odpalamy tryb damage control, WSZYSTKIMI kanałami ślemy info, że
> potrzebujemy kogoś z Wikimedii do pomocy na Woodstocku. Psiakrew,
> przecież na pewno będzie tam kilkaset takich osób!
>
> Jak do poniedziałku nie znajdzie się taka osoba, przenegocjujemy z
> WOŚPem, zeby nam brak Wikimedii nie rozwalił stoiska. :/

Za przeproszeniem, z całym szacunkiem i wyrazami współczucia, ale do
[censored], niech Wikimedia da ogłoszenie na stronie głównej Wikipedii
w newsach że są potrzebni wolontariusze do stoiska, problem solved w 15
minut! >:O

Re: Fwd: Re: [Woodstock] EMERGENCY: Wikimedia

Maciej Król
Ja za tydzień będę wiedział, czy tam będę.

W dniu 20 lipca 2012 09:45 użytkownik Przykuta <[hidden email]> napisał:

> [...]
> [censored], niech Wikimedia da ogłoszenie na stronie głównej Wikipedii
> w newsach że są potrzebni wolontariusze do stoiska, problem solved w 15

Z poważaniem,

Maciej Król

Re: Fwd: Re: [Woodstock] EMERGENCY: Wikimedia

Przykuta
To za późno.
Ja za tydzień będę wiedział, czy tam będę.
W dniu 20 lipca 2012 09:45 użytkownik Przykuta &lt;[hidden email]&gt; napisał:
&gt; Puszczałem na TO, ale nic to nie dało. Parę tygodni temu się
&gt; zobowiązaliśmy, że ktoś poprowadzi warsztat na Woodstock z Wikimediów.
&gt; organizoatorzy stoiska (Fundacja Wolnego i Otartego oprogramowania,
&gt; OpenStreetMap i okolice) z chęcią nas tam tez widzieli. Zobowiązał się
&gt; Plogi, ale wypadł i nie ma nikogo, kto by go zastapił. na razie chęc
&gt; wyrazili Niemcy i Czech oraz kierowca z wikiekspedycji, ale warsztatów nie
&gt; poprowadzą - kierowca nie zna wikimediów, Niecy i Czech wiadomo - kwestie
&gt; językowe. Nikt z nas tam nie jedzie?
&gt; Heh. Symptomatyczne jest to, że na tej imprezie wikimedian nie ma.
&gt;
&gt; Przykuta
&gt;
&gt; &gt; Hej,
&gt; &gt;
&gt; &gt; Info z Wikimedia PL:
&gt; &gt; "Niestety, wygląda na to, że naszej strony wolontariuszy brak.
&gt; &gt; Napisałem do gościa z Wikimedia Deutchland, który był w swoim czasie
&gt; &gt; zainteresowany, ale też nic nie odpisał"
&gt; &gt;
&gt; &gt; Odpalamy tryb damage control, WSZYSTKIMI kanałami ślemy info, że
&gt; &gt; potrzebujemy kogoś z Wikimedii do pomocy na Woodstocku. Psiakrew,
&gt; &gt; przecież na pewno będzie tam kilkaset takich osób!
&gt; &gt;
&gt; &gt; Jak do poniedziałku nie znajdzie się taka osoba, przenegocjujemy z
&gt; &gt; WOŚPem, zeby nam brak Wikimedii nie rozwalił stoiska. :/
&gt; &gt;
&gt; Za przeproszeniem, z całym szacunkiem i wyrazami współczucia, ale do
&gt; [censored], niech Wikimedia da ogłoszenie na stronie głównej Wikipedii
&gt; w newsach że są potrzebni wolontariusze do stoiska, problem solved w 15
&gt; minut! &gt;:O
&gt; Lista dyskusyjna WikiPL-l
&gt; [hidden email]
&gt; https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikipl-l
&gt;

Re: Fwd: Re: [Woodstock] EMERGENCY: Wikimedia

Maciej Król
wiem, dlatego się nie odzywałem, ale nie jestem w stanie w moich obecnych
uwarunkowaniach osobistych planować więcej niż tydzień do przodu.