Fwd: Wikimaraton - Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku

Fwd: Wikimaraton - Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku

masti-2
W trakcie imprezy GLAMowej w Warszawie pojawił się pomysł Wikimaratonu w
Gdańsku. Więc wrzucam temat.

Jeśli są chętni do pomocy/wzięcia udziału to dajcie znać.

Poszukiwany jest też chętny wikifotograf

masti

Re: Fwd: Wikimaraton - Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku

Adam Kliczek
W dniu 20 października 2013 21:44 użytkownik masti <[hidden email]>napisał:

> Poszukiwany jest też chętny wikifotograf
>
> masti

Jeśli nie znajdzie się żaden chętny Wiki-fotograf z Trójmiasta, to może
ktoś np. z Warszawy się zdecyduje i wtedy można by rozważyć refundację
dojazdu - oczywiście w zależności od przydatności wykonanych zdjęć dla Wiki.

*Adam Kliczek*
tel. (+48) 519-520-107
https://www.facebook.com/adam.kliczek.photography