Fwd: Wikipedia e-mail

Nikola Smolenski
Ne znam sta da odgovorim coveku, pa mozda neko ima neku ideju...

Re: Fwd: Wikipedia e-mail

Slaven Kosanovic
Pa koliko sam uspio da shvatim nabrzinu, nudi saradnju i trazi
saradnju za zajednicke teme, odnosno pretpostavljam, teme iz istorije
Srbije i istorije Jermenije, na engleskoj Vikipediji.

Stvar je vas koji doprinosite na engl. viki, da odlucite da li bi ta
saradnja bila dobra ili ne, i u skladu s odlukom odgovorite. Odnosno
ja bih pregledao izmjene ovogo korisnika i onih s kojima saradjuje o
temi Jermenije, i na osnovu toga zakljucivao da li bi od slicne
saradnje bilo obostrane koristi, ili mozda nekih nezeljenih efekata.

Imam prijatelja Jermena i mogu reci da se uvijek na njih moze racunati
i da su prijateljstva s njima jako cvrsta, vrlo su odani kao
prijatelji, takodje vrlo tvrdoglavi, :) (slico kao i mi) ali ovo je
ipak virtuelni svijet i mnogo je teze procijeniti stvari, pa i ljude...

Slaven