Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

Przykuta
Jeszcze wiele wody upłynie - nawet wszystkich encyklopedystów opisanych nie mamy:

http://tinyurl.com/caorv4k

Re: Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

Tomasz Ganicz
W dniu 16 listopada 2011 23:19 użytkownik Przykuta <[hidden email]> napisał:
> Jeszcze wiele wody upłynie - nawet wszystkich encyklopedystów opisanych nie mamy:
>
> http://tinyurl.com/caorv4k

:-) Ach... dawno nie widziałem strony z taką liczbą czerwonych
linków... piękne :-)

Re: Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

Adamt
Tak Piękna lista ... może ktoś ją obejrzy (i zmianie koloru na niebieski nie wierzę). Nie ma się czym dziwić że nie mamy wielu wartościowych biogramów gdy mamy tak mało osób piszących artykuły a tak wielu je kasujących. Za to mamy chyba wszystkie modelki erotyczne, seksbomby, III ligowych sportowców z medalem zdobytym w wieku 12 lat, postacie z bajek i serialów, no i oczywiście mamy opisane wszystko co w swoim życiu dotknął Harry Potter.

Adamt

W dniu 2011-11-16 23:22:03 użytkownik Tomasz Ganicz <[hidden email]> napisał:

> :-) Ach... dawno nie widziałem strony z taką liczbą czerwonych
> linków... piękne :-)
>

> --
> Tomek "Polimerek" Ganicz
> http://www.ganicz.pl/poli/
> http://www.cbmm.lodz.pl/work.php?id=29&title=tomasz-ganicz

Re: Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

Tomasz W. Kozłowski
Tak długo, jak będziemy zgadzać się, że Durandal i miecz świetlny są
równie encyklopedyczne, nie widzę w tym nic zdrożnego.

A to, co opisałeś, to właśnie specyfika Wikipedii.

--
Tomasz Kozłowski | [[user:odder]]

Re: Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

Maciej Król
Przekrój zainteresowań wikipedystów po prostu masz. jak i społeczeństwa.

W dniu 17 listopada 2011 07:53 użytkownik Adamt <[hidden email]> napisał:

> [...]
> serialów, no i oczywiście mamy opisane wszystko co w swoim życiu dotknął

Z poważaniem,

Maciej Król

Re: Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

Awersowy
Niestety, wciąż pozostaje w mocy sentencja Roo, którą chyba wszyscy
znają: "Poziom Wikipedii nie jest obniżony przez to, że są w niej
hasła o Pokemonach, poziom Wikipedii jest obniżony przez to, że hasła
Polska, Maria Skłodowska-Curie czy Mikołaj Kopernik nie są medalowe."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy

Re: Gdyby ktoś twierdził, że na wiki mamy już wszystko

picus-viridis

Ja widziałem - np. https://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Biografie/Lista_A i sąsiednie; w 3/4 to jest spis treści Polskiego Słownika Biograficznego, czyli kanonu.

Picus viridis